Jammer dat we geen muntjes meer kunnen opsporen in het gras, maar wel fijn dat ik mn muntjes ook niet meer kan kwijtraken. Ik ben wel positief hierover, zolang het makkelijk is om te zien hoeveel skullies ik nog over heb. Ik heb zojuist 40 skullies gekocht (was het eigenlijk al vorige week van plan, maar mn telefoon was kapot en ik kan niet internetbankieren zonder). 40 is tot nu toe ieder jaar genoeg geweest (geen grote eter of drinker) dus neem aan dat dat nu weer zo zal zijn.
Andere vraag. Ik ga dit jaar voor het eerst alleen, en met het OV (vanuit Nederland). Ik steek de grens over bij Roosendaal - Essen. Hoe zit dat nou precies met treintickets? NL kan ik natuurlijk met mijn OV kaart doen. Via NMBS kan ik een kaartje kopen vanaf Essen (ben nog 25 dus het wordt zon youth ticket ipv de graspop korting, scheelt toch weer 80 cent haha). Maar welke ticket heb ik nodig voor het specifieke stuk tussen Roosendaal en Essen? Volgensmij stap ik in Roosendaal over op een Belgische trein (aldus 9292.nl), maar via NMBS kan ik pas vanaf Essen een Belgisch treinkaartje kopen. Ik wil niet per ongeluk een stuk zwart reizen en precies daar gecontroleerd worden. Iemand ervaring mee?