Eens! De reactie van Will Ramos van Lorna Shore met The Charismatic Voice heeft echt mijn ogen geopend dat er meer bijzondere dingen gebeuren en dat je meer de tijd moet nemen voor de onvoorspelbaarheid van Sleep Token en de zangkwaliteit van zanger Vessel. Na het zien van live-beelden vind ik ze live denk ik ook beter dan op plaat.
Kijktip!
Zie Sleep Token als een toegankelijke band met metal elementen en hopelijk draait het beeld bij sommige mensen dan een beetje
Ik vind het vervelend dat metalheads altijd zo duidelijk moeten zeggen dat ze het niets vinden en daar ook de artiesten mee lastig vallen.
We kunnen wel wat bands gebruiken die nieuwe luisteraars misschien ook metal laat ontdekken.
Ik vind Sleep Token daar goed geschikt voor door de pop elementen.
Laten we blij zijn dat een band nieuwe fans voor zich wint, metal elementen in het geluid heeft en wat anders doet.
En geef ze eens ongelijk met de huidige tour voorwaarden die bijna 4x over de kop zijn gegaan terwijl de kaarten van tickets niet zo hard omhoog kunnen. Dan moet je genoeg publiek hebben om te overleven.
Als je het niks vind, ook prima. Ga dan vooral praten over je eigen favoriete bands!
Het liefst heb ik natuurlijk de volgende toegankelijkere sound van Linkin Park of weird maar opvallend catchy sound van System of a Down die veel aandacht kunnen krijgen in de mainstream, alleen die nieuwe bands heb ik nog niet gevonden.
Ik vind wel dat Electric Callboy meer aandacht verdient en ook door veel meer mensen gezien mag worden.
Volgens mij is Electric Callboy nauwelijks opgepikt qua aandacht in de Nederlandse media. Wel door fans.