Graspop Metal Meeting 2023

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.986
8.956
Stonden bij de bands op de site al het podium en de uren waarop ze spelen? of is dit nieuw?
Nog nieuw is blijkbaar Dido’s Den
Nieuw dit jaar net naast de uitgang van Festival Fair op de Boneyard is Dido’s Den. Laat een GMM-memento voor het leven zetten, ga voor die piercing of misschien zelfs een tandjuweel. Heb je nood aan wat extra ontspanning, dan kan je in Dido’s Den ook even onderuitzakken in een massagestoel. Open vanaf woensdag 14 juni om 15 uur, reservatie ter plaatse!
Dido’s Den

- Woensdag 14 juni 15 uur- middernacht
- Donderdag 15 t/m zondag 18 juni 10 uur - middernacht
Festival Fair
- Donderdag 15 t/m zaterdag 17 juni 10 uur - middernacht
- Zondag 18 juni 10 uur- 22 uur
Metal Market
- Donderdag 15 t/m zaterdag 17 juni 10 uur -21 uur
- Zondag 18 juni 10 uur- 20 uur
Ja dat stond al bij de bands.

Maar die Dido's Den is relaxed zeg!
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.689
3.528
Toch leuk dat Haken goed aangeslagen is bij je! Was een nieuwe introductie voor je, toch? En lekker rustig opstarten, met veel ruimte om rond te lopen en wellicht nog eens verrast te worden door iets, klinkt ook zeker niet verkeerd. Plus inderdaad de meeting! Ook zeker zin in!
Was inderdaad dankzij de bandintroducties. Lijkt me inderdaad een vet leuke band om mee af te trappen.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.689
3.528
Ja dat stond al bij de bands.

Maar die Dido's Den is relaxed zeg!
Ik denk dat ik die tijd wel gehad heb om spontaan een piercing of tattoo te laten zetten tijdens zo'n weekend. Maar ik denk dat die behoefte er nog steeds is. Gezien mijn zoon vorig jaar op vakantie nog 050 op zijn kuit liet tatoeëren 😜😜
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.686
6.863
Stonden bij de bands op de site al het podium en de uren waarop ze spelen? of is dit nieuw?
Nog nieuw is blijkbaar Dido’s Den
Nieuw dit jaar net naast de uitgang van Festival Fair op de Boneyard is Dido’s Den. Laat een GMM-memento voor het leven zetten, ga voor die piercing of misschien zelfs een tandjuweel. Heb je nood aan wat extra ontspanning, dan kan je in Dido’s Den ook even onderuitzakken in een massagestoel. Open vanaf woensdag 14 juni om 15 uur, reservatie ter plaatse!
Dido’s Den

- Woensdag 14 juni 15 uur- middernacht
- Donderdag 15 t/m zondag 18 juni 10 uur - middernacht
Festival Fair
- Donderdag 15 t/m zaterdag 17 juni 10 uur - middernacht
- Zondag 18 juni 10 uur- 22 uur
Metal Market
- Donderdag 15 t/m zaterdag 17 juni 10 uur -21 uur
- Zondag 18 juni 10 uur- 20 uur
Die info op de site is wel nieuw ja, maar die faciliteiten zelf toch niet? Kan me althans herinneren van de oude opzet dat er altijd wel massagestoelen, tattoo/piercing shops, en meer van dat soort zaken rondom de Metal Market te vinden waren. Maar kan zijn dat Dido's Den specifiek daar een nieuwe invulling van is.

Wat is trouwens het verschil tussen de Festival Fair en de Metal Market? Klinkt als meer van hetzelfde, al is de Festival Fair wat langer open zo te zien.
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
656
835
Die info op de site is wel nieuw ja, maar die faciliteiten zelf toch niet? Kan me althans herinneren van de oude opzet dat er altijd wel massagestoelen, tattoo/piercing shops, en meer van dat soort zaken rondom de Metal Market te vinden waren. Maar kan zijn dat Dido's Den specifiek daar een nieuwe invulling van is.

Wat is trouwens het verschil tussen de Festival Fair en de Metal Market? Klinkt als meer van hetzelfde, al is de Festival Fair wat langer open zo te zien.
metal market is de indoor tent met cd's en de specialere dingen.
festival fair is de gewone markt waar vanalles te koop is.
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
656
835
Ah juist, had dat nooit als verschillende zaken ervaren, maar onderdeel van dezelfde markt. Goed om te weten!
vroeger moest er geloof ik 1-2euro of 1 bonnentje gegeven worden voor de metal market san kreeg je een bandje waarmee je de tent in en uit mocht gaan.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.686
6.863
Na lang puzzelen dan er min of meer uitgeraakt . Aangeduid welke groepen ik ga kijken . Natuurlijk veel meer groepen da ik wou zien .
Mooi hoe het halve forum zaterdag bij de Metal Dome gaat kamperen, en jij er geen enkele keer gaat komen! Altijd leuk hoe anders mensen hun weekend eruit kan zien. En net zo veel lol hebben allemaal.

Gelukkig komen we elkaar ook op een paar mooie punten nog wel tegen, zoals bij Katatonia en Kreator op zondag :)
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Joslittel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.760
8.703
Mooi hoe het halve forum zaterdag bij de Metal Dome gaat kamperen, en jij er geen enkele keer gaat komen! Altijd leuk hoe anders mensen hun weekend eruit kan zien. En net zo veel lol hebben allemaal.

Gelukkig komen we elkaar ook op een paar mooie punten nog wel tegen, zoals bij Katatonia en Kreator op zondag :)
Enige wat ik zaterdag in de metal dome te doen heb is de forum meeting :)
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.689
3.528

Zelfs dit kan ik op bepaalde dagen nog wel waarderen. Over covers gesproken of verschillende stijlen. En dus bijvoorbeeld Sleep Token. Ik heb dus geen mening tot ik het heb gehoord en ga waarderen
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755

Zelfs dit kan ik op bepaalde dagen nog wel waarderen. Over covers gesproken of verschillende stijlen. En dus bijvoorbeeld Sleep Token. Ik heb dus geen mening tot ik het heb gehoord en ga waarderen
Begin gaat nog wel, maar vanaf @1:15 luister ik nog liever naar een duet van Mimi Barks en Dana Dentata.. 😖;)
 
  • Confetti
  • Haha
Waarderingen: duck en Simoni

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.686
6.863
Begin gaat nog wel, maar vanaf @1:15 luister ik nog liever naar een duet van Mimi Barks en Dana Dentata.. 😖;)
Haha dat was precies het eerste moment dat dit nummer toch een grijns op mijn gezicht wist te toveren. Vind de rest wat saai, maar dat lompe beukwerk heeft wel wat op zijn tijd vind ik.

Maar goed, in covers vs originelen ben ik hier toch wel dubbel en dwars kamp "origineel", maar dat moge duidelijk zijn (ik vermoed dat @Piebe71 dat zelf ook is haha). Kan het niet laten even deze te posten om ons weer op het rechte pad te brengen ;)

 

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
135
431
vind dat Motionless in White aardig wat pyro mee had bij hun show op Welcome to Rockville voor een bandje dat om 6 uur 's avonds speelt
ben benieuwd of ze dat ook mee gaan nemen naar de europese festivals

Kijk hier zo hard naar uit! 🔥
Hopelijk spelen ze Slaughterhouse, stiekem toch een van mijn favoriete geworden 🙏(hebben ze toen niet gespeeld volgens setlist)
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Haha dat was precies het eerste moment dat dit nummer toch een grijns op mijn gezicht wist te toveren. Vind de rest wat saai, maar dat lompe beukwerk heeft wel wat op zijn tijd vind ik.

Maar goed, in covers vs originelen ben ik hier toch wel dubbel en dwars kamp "origineel", maar dat moge duidelijk zijn (ik vermoed dat @Piebe71 dat zelf ook is haha). Kan het niet laten even deze te posten om ons weer op het rechte pad te brengen ;)

Heerlijk, na al die jaren nog steeds even meeslepend dat nummer!
Ik weet niet meer of dit het eerste nummer van Iron Maiden is dat ik leerde kennen, maar het was ongetwijfeld wel het nummer dat de meeste indruk maakte, en als gateway diende voor Iron Maiden en metal in het algemeen!
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.173
1.471
Enige wat ik zaterdag in de metal dome te doen heb is de forum meeting :)
Is er dan al een officiële forummeerting beslist? Hint, plan er eventueel meer als 1: Zodat de je bij de ene meeting bv wat hardrock moet laten vallen en bij de ander metalcore moet laten vallen ofzo. Dat je nog de keus hebt wazt je moet missen en sowiezo nog een meeting kan meevolgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken