Graspop Metal Meeting 2023

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Sleep token lijkt een band te zn die dit jaar voor het laatst op Graspop zal spelen voor een de komende jaren. Werchter en pukkelpop zullen de komende jaren wel op ze jagen. Als StuBru als over ze post...
Nuja goed voor hen natuurlijk. 😀

StuBru is gewoon weg follow the hype radio geworden.
Voorbeelden Bring Me The Horizon (vraag ze niks van voor That's the spirit te spelen),Amenra & Brutus (gehyped omdat het Belgische bands zijn),Ghost en nu Sleep Token.
Vroeger hadden ze eigen identiteit en trokken ze zich niks aan van de populariteit van een band.
Als ze ergens meeval krijgen op social media worden ze gedraaid anders is de kans klein.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.689
3.528
Vandaar ook mijn mail naar de organisatie.
Ik dacht er exact hetzelfde over. Zie geen kwaad in herbruikbare flessen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
vind dat Motionless in White aardig wat pyro mee had bij hun show op Welcome to Rockville voor een bandje dat om 6 uur 's avonds speelt
ben benieuwd of ze dat ook mee gaan nemen naar de europese festivals


Ziet er goed playlist uit.



Edit:
Ook ff kijkje genomen bij de setlist van Pantera.
Ook niet slecht alleen vind ik het jammer dat het niet Suicide Note part 1 is ipv part 2 en Cemetary Gates op tape.
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
471
673
Vandaar ook mijn mail naar de organisatie.
Ik dacht er exact hetzelfde over. Zie geen kwaad in herbruikbare flessen.
Je kan natuurlijk altijd zo'n camelbag meenemen he. Als die leeg is kan je die nog handig opvouwen.

Ergens snap ik wel dat ze een lijn moeten trekken. Bvb de metalen drinkflessen of plastic drinkflessen met metalen dop kunnen als 'gevaarlijk' worden bekeken. Door een aantal flessen wel toe te laten moet je weer nauwkeuriger gaan controleren =extra werk/manschappen. Tegenover nu is het gewoon 1 lijn, geen herbruikbare flessen maakt de controle ook veel gemakkelijker.

Komt helemaal goed!! Alle vertrouwen in🥰
200%! ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.760
8.703
Ziet er goed playlist uit.

dat is zeker een goede setlist inderdaad! Laat ze die hier ook maar spelen
ze kregen daar 45min, en op Graspop zelfs 50min dus kunnen ze een nummertje extra spelen
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.689
3.528
De donderdag is helaas met afstand de slechtste dag voor mij. Haken staat hoog op het lijstje. Ghost valt vies tegen wantbin het licht. En 3 uur Guns ga ik echt niet trekken.
Denk dat de meeting tijdens Tom Morello het hoogtepunt van de dag is 😜🤘
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
De donderdag is helaas met afstand de slechtste dag voor mij. Haken staat hoog op het lijstje. Ghost valt vies tegen wantbin het licht. En 3 uur Guns ga ik echt niet trekken.
Denk dat de meeting tijdens Tom Morello het hoogtepunt van de dag is 😜🤘
Wellicht kunnen wij jouw dag, samen met (hopelijk toch nog) 1914, BiB, Orbit Culture/ Haken, Epica, Papa Roach, Arch Enemy, At The Gates en Cradle of Filth/As I Lay Dying toch nog de moeite maken ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.689
3.528
Wellicht kunnen wij jouw dag, samen met (hopelijk toch nog) 1914, BiB, Orbit Culture/ Haken, Epica, Papa Roach, Arch Enemy, At The Gates en Cradle of Filth/As I Lay Dying toch nog de moeite maken ;)
Ik vermaak mij zeker Ruben! Maar op de donderdag spelen niet echt de bands waar ik een ticket voor zou halen. Maar de algehele sfeer, classic Rock Cafe en zoals het nu lijkt goed weer en pinten gaan mij er zeker doorheen slepen. Samen met jullie natuurlijk😜
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en RubenJS

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.686
6.863
Ik vermaak mij zeker Ruben! Maar op de donderdag spelen niet echt de bands waar ik een ticket voor zou halen. Maar de algehele sfeer, classic Rock Cafe en zoals het nu lijkt goed weer en pinten gaan mij er zeker doorheen slepen. Samen met jullie natuurlijk😜
Toch leuk dat Haken goed aangeslagen is bij je! Was een nieuwe introductie voor je, toch? En lekker rustig opstarten, met veel ruimte om rond te lopen en wellicht nog eens verrast te worden door iets, klinkt ook zeker niet verkeerd. Plus inderdaad de meeting! Ook zeker zin in!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.686
6.863
Zelf ook nog maar eens mijn meest up to date clashfinder delen: https://clashfinder.com/s/graspop2023timetable/?user=DrHannibal

Groen = zien
Blauw = overige interesses
Rood = (waarschijnlijke) afzeggingen

Meeste moeilijke keuzes zijn wel gemaakt, paar laatste clashes gaan afhangen van het moment, en een paar momenten zijn nog open om rustig aan te doen of een van de overige interesses te checken. Blauwe acts variëren voor mij overigens van "slechts oppervlakkige interesse" tot "pijnlijk om te moeten missen maar heb mijn keuze gemaakt", ben heel scheutig geweest met eerst alles wat interessant is blauw kleuren, en dan daarbinnen met groen aan de slag gegaan.
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
656
835
Stonden bij de bands op de site al het podium en de uren waarop ze spelen? of is dit nieuw?
Nog nieuw is blijkbaar Dido’s Den
Nieuw dit jaar net naast de uitgang van Festival Fair op de Boneyard is Dido’s Den. Laat een GMM-memento voor het leven zetten, ga voor die piercing of misschien zelfs een tandjuweel. Heb je nood aan wat extra ontspanning, dan kan je in Dido’s Den ook even onderuitzakken in een massagestoel. Open vanaf woensdag 14 juni om 15 uur, reservatie ter plaatse!
Dido’s Den

- Woensdag 14 juni 15 uur- middernacht
- Donderdag 15 t/m zondag 18 juni 10 uur - middernacht
Festival Fair
- Donderdag 15 t/m zaterdag 17 juni 10 uur - middernacht
- Zondag 18 juni 10 uur- 22 uur
Metal Market
- Donderdag 15 t/m zaterdag 17 juni 10 uur -21 uur
- Zondag 18 juni 10 uur- 20 uur
 
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: Simoni en Jamel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken