Nightwish zal inderdaad wel wishful ( :wink: ) thinking zijn..sledgehammer wrote:
Aan Nightwish had ik niet gedacht. Als er op de zaterdag nog een grote band bij moet komen, dan is Nightwish inderdaad een goede mogelijkheid. Die stonden dit jaar niet op een Belgisch festival, voor zover ik me herinner, en de show in de Lotto Arena is zo te zien niet uitverkocht. Dus best kans dat Nightwish pas na de Europese tournee wat zomerfestivals gaat aankondigen. Maar ik heb geen idee wat de plannen zijn van Nightwish voor komend jaar. Het zou ook kunnen dat ze rond Graspop in de studio of in een ander werelddeel zitten.
Nightwish gaat volgend jaar inderdaad weer de studio in en zijn van plan om in het voorjaar van 2020 weer een album uit te brengen. Van hen hoef je hoogstwaarschijnlijk dus niks te verwachten.
Maar wellicht heeft Floor nog wel wat tijd over voor een paar showtjes/festivalletjes of een klein tourtje met haar nevenprojectje Northward (samen met Jørn Viggo Lofstad van Pagan's Mind, waarvan vorige maand het debuutalbum uitkwam)..??