Hey allemaal,
De Graspop Festileaks Meeting was vorig jaar een denderend succes, aan animo in het reguliere Graspop 2024 topic ontbreekt het dan ook niet.
Daar moet dus een vervolg op komen! Om het enigszins overzichtelijk te houden hierbij alvast een apart topic.
Zoals bij ons allen bekend, is de timetable nog altijd niet aanwezig. Verdere voorstellen voor locaties ontvang ik dan ook graag later in dit topic.
Zodra de terreinindeling beschikbaar is zal ik deze toevoegen aan deze post, inclusief meetinglocaties.
Ook volgt er dan weer een poll om het animo te peilen.
Wie nu toch alvast digitaal wat meer Festileakers met een liefde voor Graspop wil meeten, is van harte welkom in de Whatsapp groepen:
- Vanuit Festileaks is er de Festifans WhatsApp-community met aparte Graspop chat;
- Vanuit het Festileaks Graspop Forum is er een aparte Whatsapp chat. Toegang kan aangevraagd worden via de dm bij @Koekdoos of @Dr. Hannibal
Alvast wat voorstellen voor de meeting(s) deze editie: op basis van de animo lijkt het mij handig om van de meest populaire meeting de 'officiële' Festileaks meeting te maken, waar het fotomoment plaatsvindt.
Daarnaast kunnen er natuurlijk meer (kleinere) meetings plaatsvinden op andere dagen en locaties, zoals bijvoorbeeld de woensdagavond Boneyard meeting.
Hopelijk tot in Dessel!