UK Glastonbury 2017 – Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.991
8.641
Ow shit, ik zie nu pas dat The Can Project hierbij staat. Dat zijn de overgebleven leden van het legendarische CAN, ondersteund door oa de London Symphony Orchestra en Thurston Moore. Ook wel vet
 

Een Zekere Romance

Playlistbediener
6 okt 2016
21
20
Natuurlijk niet relevant voor dit jaar, maar voor de jubileumeditie van 2020 zijn al twee headliners bekend. Durven jullie te gokken?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Uiteraard ben ik heel benieuwd naar de verhalen vanaf Glasto!!

Komende dagen wat meepikken vanaf BBC tv...
 

jswa

Playlistbediener
17 okt 2015
33
0
Wat is het toch heerlijk om Glastonbury te volgen via bbc. Online kun je bijna alle sets terugkijken. Daarnaast de headliners live op tv, Radiohead was geweldig! en bovenal, wat een beeldkwaliteit!!
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Ooit zal ik naar Glastonbury gaan..

Wat waren de headline sets van Radiohead en Foo Fighters enorm vet(kan niet wachten tot Werchter).

Heb verder ook een deel Circa Waves gezien, was nice. Ook Royal Blood gezien, wat echt heerlijk tekeer ging.

Ga verder proberen vandaag Dropkick Murphys, Liam Gallagher(Oasis nummers op Glastonbury, cmon) en Biffy Clyro mee te pakken, al zal dat waarschijnlijk niet allemaal lukken.
 

jswa

Playlistbediener
17 okt 2015
33
0
Voor de liefhebbers, vanavond op BBC 4 een secret set van The Killers: om 8 uur wordt het uitgezonden in zijn geheel (niet live dus)
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.404
1.083
Wat een verschil met Nederland en Pinkpop zeg. Zijn we toch ook weer een zielig landje ook. Bij Pinkpop moeten ze bedelen om beelden uit te mogen zenden. Hier bij de BBC doen ze dat gewoon lijkt het wel en ook nog in mooie kwaliteit. Al het hele weekend aan het genieten van mooie optredens. Foo Fighters echt ook weer top. Ook gaaf dat ze Under Pressure deden.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.989
2.029
Wat een verschil met Nederland en Pinkpop zeg. Zijn we toch ook weer een zielig landje ook. Bij Pinkpop moeten ze bedelen om beelden uit te mogen zenden. Hier bij de BBC doen ze dat gewoon lijkt het wel en ook nog in mooie kwaliteit. Al het hele weekend aan het genieten van mooie optredens. Foo Fighters echt ook weer top. Ook gaaf dat ze Under Pressure deden.
Das toch gewoon kwestie van meer budget bij beide openbare omroepen?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.404
1.083
Zou kunnen, heb ik geen inzicht in. Voor mij komt het zo over of de artiest toestemming geeft of het uitgezonden mag worden of niet. Hier hebben ze volgens mij geen keuze. Hoe dan ook, we blijven dan een klein zielig landje...... het is helaas niet anders.....

Maar dat is mijn mening ?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.978
551
Zou kunnen, heb ik geen inzicht in. Voor mij komt het zo over of de artiest toestemming geeft of het uitgezonden mag worden of niet. Hier hebben ze volgens mij geen keuze. Hoe dan ook, we blijven dan een klein zielig landje…… het is helaas niet anders…..

Maar dat is mijn mening ?
Ligt denk ik ook aan de prestige van Glastonbury ten opzichte van bv. Pinkpop (maar eigenlijk elk ander Europees festival). Het is bijna een voorrecht om daar te mogen spelen, dan geef je als band/management ook eerder toestemming om daarvan beelden uit te zenden dan - met alle respect - een festival als Pinkpop. Over Champions League gesproken.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.404
1.083
@Marc wrote:
Zou kunnen, heb ik geen inzicht in. Voor mij komt het zo over of de artiest toestemming geeft of het uitgezonden mag worden of niet. Hier hebben ze volgens mij geen keuze. Hoe dan ook, we blijven dan een klein zielig landje…… het is helaas niet anders…..

Maar dat is mijn mening ?


Ligt denk ik ook aan de prestige van Glastonbury ten opzichte van bv. Pinkpop (maar eigenlijk elk ander Europees festival). Het is bijna een voorrecht om daar te mogen spelen, dan geef je als band/management ook eerder toestemming om daarvan beelden uit te zenden dan – met alle respect – een festival als Pinkpop. Over Champions League gesproken.

Dat begrijp ik allemaal, daarom dan ook mijn opmerking dat we een klein zielig landje zijn..... en dat dan ook Pinkpop totaal niet serieus genomen wordt...... CL qua festivals, yeah right meneer Smeets

Zegt ook wel wat over de artiesten overigens....
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.215
797
Ook gaaf dat ze Under Pressure deden.

Die spelen ze al honderd jaar ;)

Vind Foo Fighters een prima live-act verder, heb er eigenlijk ook wel een dagkaart Werchter voor gekocht. Maar als ik het objectief ga bekijken doen ze dus al jaren exact hetzelfde: de nummers, de praatjes/grapjes van Grohl, de covers.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.404
1.083
@Marc wrote:
Ook gaaf dat ze Under Pressure deden.

Die spelen ze al honderd jaar ?

Vind Foo Fighters een prima live-act verder, heb er eigenlijk ook wel een dagkaart Werchter voor gekocht. Maar als ik het objectief ga bekijken doen ze dus al jaren exact hetzelfde: de nummers, de praatjes/grapjes van Grohl, de covers.

Das best lang ?, vooral in de UK vind ik het leuk zeg maar......
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
http://www.nme.com/news/music/bbc-announce-huge-line-details-glastonbury-replacement-festival-biggest-weekend-tickets-2231401?utm_content=manual&utm_campaign=socialflow&utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_term=nme
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078

DUxeXwlWAAI4HlQ.jpg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken