Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.288
6.478
En @Brian , was dat de naam die je in gedachten had??
Nee, de naam waar ik over twijfelde zit er nog in. Dus die twijfel is niet weg helaas XD De sub twijfel zit er ook nog in. Ik had wel eventueel The Smiths als tent head, maar (na overleg) toch besloten dat ze daar te groot voor zijn. Dus ik ben blij dat ze op een mooi festival als head zijn :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Mijn tweede S zit er tot mijn opluchting ook nog in, niet verwacht eigenlijk. Het zal afhankelijk van de positie in de tweede ronde zijn of ik deze kan oppikken.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.529
4.405
Speciaal voor @HollandiaFCB

Tijd voor een headliner! Als dergelijke kans zich voor doet, kan ik hem gewoon niet laten liggen. Twee bands bij de S, die ik tot mijn absolute favorieten reken. Jos heeft de ene en op Rock Blomberghen zal de andere te zien zijn. Aangezien ik niet op RW wilde wachten, heb ik zelf het initiatief in handen genomen en zal ze op Nos Alive zien. Gelukkig moeten jullie niet naar het verre Portugal om ze te zien, kom gewoon naar Rock Blomberghen! Topzanger Casablancas zal met zijn goddelijke gitaarduo (net een sukse & wiske titel) Albert Hammond Jr. en Nick Valensi onze wei platspelen. Verwacht vele hits (zie filmpje, afgelopen zomer platgespeeld door de organisator) en ook hun nieuwe werk. The Strokes!

 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Bij deze de vierde naam voor de zondag. Afsluiter LCD Soundsystem, main stage opener Everything Everything en School is Cool waren al bekend. Nu is het tijd voor de headliner. Net zoals de meeste aangekondigde bands is het debuutalbum in de eindjaren van de zero's uitgebracht. Bij album nummer 2 waren ze sub op Werchter en bij album nummer 3 headliner op Pukkelpop. Once upon a time in the West presenteert The XX.


@Oasiss en @HollandiaFCB
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Speciaal voor @HollandiaFCB

Tijd voor een headliner! Als dergelijke kans zich voor doet, kan ik hem gewoon niet laten liggen. Twee bands bij de S, die ik tot mijn absolute favorieten reken. Jos heeft de ene en op Rock Blomberghen zal de andere te zien zijn. Aangezien ik niet op RW wilde wachten, heb ik zelf het initiatief in handen genomen en zal ze op Nos Alive zien. Gelukkig moeten jullie niet naar het verre Portugal om ze te zien, kom gewoon naar Rock Blomberghen! Topzanger Casablancas zal met zijn goddelijke gitaarduo (net een sukse & wiske titel) Albert Hammond Jr. en Nick Valensi onze wei platspelen. Verwacht vele hits (zie filmpje, afgelopen zomer platgespeeld door de organisator) en ook hun nieuwe werk. The Strokes!


Thanks!
 
  • Geweldig
Waarderingen: theblackmadness

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.209
4.451
Bij deze de vierde naam voor de zondag. Afsluiter LCD Soundsystem, main stage opener Everything Everything en School is Cool waren al bekend. Nu is het tijd voor de headliner. Net zoals de meeste aangekondigde bands is het debuutalbum in de eindjaren van de zero's uitgebracht. Bij album nummer 2 waren ze sub op Werchter en bij album nummer 3 headliner op Pukkelpop. Once upon a time in the West presenteert The XX.


@Oasiss en @HollandiaFCB
Nog getwijfeld of dit mijn tweede headliner zou worden, dus thanks voor het wegnemen van die keuze ;). Mijn naam komt eraan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rikkie

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.209
4.451
Het eerste, en hopelijk niet laatste, vleugje klassieke muziek. En terwijl ik vleugJE typ, realiseer ik me al dat dit totaal geen recht doet aan deze geniale musicus. Piano, viool, gitaar, dit en nog veel meer is allemaal geen enkel probleem voor hem. Hij bracht in 1995 zijn eerste werk uit en is daar eigenlijk niet meer mee gestopt. Bij het groter publiek wellicht het meest bekend van de prachtige soundtracks voor Goodbye Lenin en Amelie. Het allerbekendst is waarschijnlijk het prachtige 'comptine d'un autre été' voor de film Amelie. Ogen dicht en genieten maar!

YANN TIERSEN


@HollandiaFCB
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Mijn lijstje was al mager voor deze ronde, maar wordt zoals verwacht snel kleiner en kleiner.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Meanderend tussen verschillende muziekstijlen door is de mysterieuze Sean Bowie gestaag aan de weg aan het timmeren. Was het op "Safe in the Hands of Love" noise, alternatieve r&b tot ambient en een beetje synthpop wat de klok sloeg, werd de opvolger "Heaven to a Tortured Mind" wat meer rock-georiënteerd maar nog steeds flirtend met de overige muziekstijlen. Met de vorig jaar uitgebrachte "The Asymptotical World" borduurt hij lekker verder en zijn live-reputatie is intussen meer dan uitstekend te noemen. Zeer blij zijn wij met de man die komend jaar onder andere op Sziget en Mad Cool zal staan, Yves Tumor.


@Brian
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Ben benieuwd wat er nog overblijft zo aan het einde.. Dit zijn wel de namen waarop ik absoluut niet rekende.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.597
7.304
Ben benieuwd wat er nog overblijft zo aan het einde.. Dit zijn wel de namen waarop ik absoluut niet rekende.

Moet zeggen dat ik zelf niet heel erg diepgaand onderzoek heb gedaan naar alle opties, maar gewoon twee namen heb opgeschreven die ik nooit eerder heb geboekt, die waarschijnlijk toch niemand ooit zou boeken ?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.209
4.451
Moet zeggen dat ik zelf niet heel erg diepgaand onderzoek heb gedaan naar alle opties, maar gewoon twee namen heb opgeschreven die ik nooit eerder heb geboekt, die waarschijnlijk toch niemand ooit zou boeken ?
Het voelt wel als een challenge om in ieder geval die tweede te ontdekken ;).
 
  • On fire
Waarderingen: Timmetje

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.922
Meanderend tussen verschillende muziekstijlen door is de mysterieuze Sean Bowie gestaag aan de weg aan het timmeren. Was het op "Safe in the Hands of Love" noise, alternatieve r&b tot ambient en een beetje synthpop wat de klok sloeg, werd de opvolger "Heaven to a Tortured Mind" wat meer rock-georiënteerd maar nog steeds flirtend met de overige muziekstijlen. Met de vorig jaar uitgebrachte "The Asymptotical World" borduurt hij lekker verder en zijn live-reputatie is intussen meer dan uitstekend te noemen. Zeer blij zijn wij met de man die komend jaar onder andere op Sziget en Mad Cool zal staan, Yves Tumor.


@Brian
Waarom lijkt dit in godesnaam op playbacken? Als dat zo is, baal ik toch wel dat ik kaartjes heb.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.288
6.478
Tijd om de rockenclave op de vrijdag te versterken! Ze staan in het bos.

The-Quireboys.png



Tot nu toe aangekondigd:
Vr - James Brown - Bill Withers - Hüsker Dü - The Quireboys
Za - Thin Lizzy - Louis Armstrong - Kula Shaker - Ugly Kid Joe - White Lion
Zo - Emerson, Lake and Palmer - Skik - The Cyrkle

@koekdoos en @ThijsDB
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Gebruikers die dit onderwerp bekijken