Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.288
6.478
We kunnen met geen woorden beschrijven hoe opgetogen de organisatie van Timpop was toen we leerden dat wij de eerste boeking van de T mochten maken.

You may ask yourself: Wie is dan die zaterdagheadliner van Timpop? Tijd voor een once in a lifetime festivalheadlineshow van

Talking Heads


@Martijn > @Joslittel
Auw
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Deze band is gestart als eerbetoon aan een zanger (Andrew Wood)uit Seattle die overleed aan een overdosis. Hoe bitterzoet is het gegeven dat de initiatiefnemer inmiddels hetzelfde lot is toegedaan. Een samenwerking van twee van de beste stemmen uit de grunge periode, de muziek waarmee de organisatie is opgegroeid. Dus toen de kans zich voordeed om deze formatie bestaande uit het beste wat Soundgarden en Pearl Jam te bieden heeft hebben we ons geen moment bedacht. Op de mainstage waar The Boss later het licht uit doet staat Temple of the Dog geprogrammeerd met een knallende rockshow.

Als ode aan Chris Cornell de laatste keer dat hij en Eddie Vedder Hunger Strike samen live gezongen hebben:


@warriorandweirdo
@Paddy
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.667
2.293
Hoewel er een enorm groot aanbod is aan fantastische namen, startend met een T, wisten wij meteen welke naam wij graag op Cabin In The Woods 2022 willen zien.

Nadat we eerder al de fantastische Joni Mitchell en Enya mochten aankondigen als headliners, komt daar vandaag nog een derde über-getalenteerde artieste bij die ons festival zal afsluiten op zondag 3 juli. Haar carrière begon ze als countrygirl die over break-ups zong op haar s/t (2006), maar ondertussen is ze geëvolueerd tot rasecht fenomeen met ontelbaar veel hits, indrukwekkende statistieken en een overvolle prijzenkast. Cabin In The Woods mag in 2022 niemand minder dan Taylor Swift ontvangen voor een exclusieve show.

Reeds aangekondigd voor Cabin In The Woods 2022 zijn voor vrijdag 1 juli: Enya, Hildur Gu∂nadóttir en Keeley Forsyth, voor zaterdag 2 juli: Joni Mitchell, London Grammar en Boygenius, en voor zondag 3 juli: Taylor Swift, The Clementines en The Weather Station.


@Paddy
@Rikkie
 
Laatst bewerkt:

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.288
6.478
En dat zijn dan de artiesten die mijn Spotify Wrapped domineerden. Goeie keuzes hoor!
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.175
2.996
Hoewel er een enorm groot aanbod is aan fantastische namen, startend met een T, wisten wij meteen welke naam wij graag op Cabin In The Woods 2022 willen zien.

Nadat we eerder al de fantastische Joni Mitchell en Enya mochten aankondigen, komt daar vandaag nog een derde über-getalenteerde artieste bij die ons festival zal afsluiten op zondag 3 juli. Haar carrière begon ze als countrygirl die over break-ups zong op haar s/t (2006), maar ondertussen is ze geëvolueerd tot rasecht fenomeen met ontelbaar veel hits, indrukwekkende statistieken en een overvolle prijzenkast. Cabin In The Woods mag in 2022 niemand minder dan Taylor Swift ontvangen voor een exclusieve show.

Reeds aangekondigd voor Cabin In The Woods 2022 zijn voor vrijdag 1 juli: Enya, Hildur Gu∂nadóttir en Keeley Forsyth, voor zaterdag 2 juli: Joni Mitchell, London Grammar en Boygenius, en voor zondag 3 juli: Taylor Swift, The Clementines en The Weather Station.


@Paddy
@Rikkie
Ik heb zo'n verschrikkelijke loting. Eerst 2 rondes vooraan, dan meteen naar achter, noodgedwongen moeten wachten met headliners boeken. Bij de L en T zag ik nu mogelijkheden maar helaas, alles dat ik echt wou, verdwijnt voor mijn ogen. Ik zit al niet meer bij Plan B of C, maar bij plan Z :LOL: Proficiat met deze naam alleszins!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Ik heb zo'n verschrikkelijke loting. Eerst 2 rondes vooraan, dan meteen naar achter, noodgedwongen moeten wachten met headliners boeken. Bij de L en T zag ik nu mogelijkheden maar helaas, alles dat ik echt wou, verdwijnt voor mijn ogen. Ik zit al niet meer bij Plan B of C, maar bij plan Z :LOL: Proficiat met deze naam alleszins!
Ja het moet je bij dit spel wel een beetje meezitten dat je bij de juiste letters vooraan zit waar je wilt scoren. Al kijk ik erg op tegen mijn laatste plaatsen bij de Z en letters
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.529
4.405
Ja het moet je bij dit spel wel een beetje meezitten dat je bij de juiste letters vooraan zit waar je wilt scoren. Al kijk ik erg op tegen mijn laatste plaatsen bij de Z en letters
Ik ben zeer blij met mijn D-plek, maar bij T en S dan weer vanachter, wat minder is
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
PWFestivalLewis.png

In de wandelgangen waren de geruchten er al, maar nu heeft PurpleWhiteFestival zelf een volgende naam bekend gemaakt voor hun festival. Op vrijdag, als het festival zijn deuren opent, zal Lewis Capaldi optreden. Lewis zal die dag de eerste van vier acts op de Marquee Stage zijn. Later die avond staat John Legend op datzelfde podium te schitteren. We hebben nu voor vrijdag drie namen want de eerste festivaldag wordt ook nog afgesloten door Chase & Status op Main Stage. De Schotse singer-songwriter Capaldi zal het publiek meteen warm krijgen en veroveren met zijn zachte melodieën en zijn eigenheid op het podium.


Voor alle duidelijk het is nog steeds aan @Oasiss
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Bekijk bijlage 924

In de wandelgangen waren de geruchten er al, maar nu heeft PurpleWhiteFestival zelf een volgende naam bekend gemaakt voor hun festival. Op vrijdag, als het festival zijn deuren opent, zal Lewis Capaldi optreden. Lewis zal die dag de eerste van vier acts op de Marquee Stage zijn. Later die avond staat John Legend op datzelfde podium te schitteren. We hebben nu voor vrijdag drie namen want de eerste festivaldag wordt ook nog afgesloten door Chase & Status op Main Stage. De Schotse singer-songwriter Capaldi zal het publiek meteen warm krijgen en veroveren met zijn zachte melodieën en zijn eigenheid op het podium.


Voor alle duidelijk het is nog steeds aan @Oasiss
Ik ben niet heel kritisch op positie van artiesten maar Lewis Capaldi als stage opener lijkt me wat overdreven? Die man is in Uk al headliner en zal hier minimaal laat in de middag staan.
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
Ik ben niet heel kritisch op positie van artiesten maar Lewis Capaldi als stage opener lijkt me wat overdreven? Die man is in Uk al headliner en zal hier minimaal laat in de middag staan.

Het is dan ook late in de middag, in de tekst staat dat er maar vier artiesten komen die dag.
Marquee: Lewis Capaldi (15u45-16u45) - X - John Legend (20u00-21u30) - X (dat zou het voor die dag zijn).
Mijn vrijdag wordt een minder lange dag ;).
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken