Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
Dance is een genre dat in grote mate nog ontbrak op ons festival. Met Aphex Twin hebben we natuurlijk al één van de mooiste namen in het genre op ons lijstje staan. Vandaag kunnen wij daar nog een mooie aan toevoegen, één van de grondleggers van het Berlijnse collectief Keinemusik:

&ME

@WesleyNoH
@randyrw

• Leuk
Waarderingen: mattman en Yannick
We hadden het nét pas over verschrikkelijke boekingen, Wes. ?
Ik waan me direct weer terug op de middelbare school. Daarna ook nooit meer aan gedacht eigenlijk, wel weer grappig. Kan dit niet op Paaspop komen?

Marc_mac_and_Dego_-_4HERO.jpg

De UK is natuurlijk, nu nog steeds trouwens, wereldbekend om z'n jungle en drum 'n bass scene. Waarom dan niet één van de grondleggers van het genres boeken? Dat denk ik ook; 4hero.

@Timmetje
Rage Against The Machine
Beastie Boys • Diana Ross • The Chemical Brothers
The Cranberries • The Roots • Garbage • Lamb • Slowdive
Dr. Octagon • Voivod • ARTIST TBA

7 Year Bitch • 4hero • Indigo Girls • Ian Pooley • DJ Zinc

David Bowie
Kylie Minogue • Nine Inch Nails • Aaliyah
Tracy Chapman • Orbital • Mazzy Star • The Breeders • ARTIST TBA
Queen Latifah • ARTIST TBA • Grandaddy • Ellen Allien

Three Six Mafia • Helmet • X • U-Roy • Nancy Noise

Pink Floyd
ARTIST TBA • Fugees • Pavement
The Flaming Lips • Joan Jett & the Heartbreakers • Arno • Weezer
ARTIST TBA • Eliott Smith • Zero 7

Vicki Edwards • ARTIST TBA • DJ Paulette

PWFestival3oh3.png

De nieuwste toevoeging aan de affiche van het PurpleWhiteFestival is een Amerikaans duo met 3OH!3. Ze komen specifiek uit Colorado en zijn de mannen Sean Foreman en Nathaniel Motte. Ze doen dit al sinds 2004 samen en zijn dus enigszins al even bezig als duo. Ze werkte in het verleden al eens samen met Kesha voor één van hun nummers. De mannen spelen op zondag op Marquee Stage na Meskerem Mees en Dotan en daarmee voor Charlotte Gainsbourg, Goose en The 1975.

VR: The Vamps - Inhaler - John Legend - Lewis Capaldi - The Lumineers - Chase & Status - Foals - Tame Impala - Arctic Monkeys
ZA: Tessa Dixson - Portland - The Radar Station - XYLØ - Sylvie Kreusch - Our Last Night - Dotan - Air Traffic - The Hives - Zwangere Guy - Olivia Rodrigo - Years&Years - Das Pop - PJ Harvey - Norah Jones - Bon Iver - The War on Drugs - Green Day
ZO: Naaz -Meskerem Mees - RHEA - IBE - The Used - The Van Jets - Charlotte Gainsbourg - Band of Horses - Emmy Meli - Goose - The 1975 - Franz Ferdinand - The Killers - Ed Sheeran

De hele line-up: https://clashfinder.com/s/purplewhitefestival

Het is nog steeds aan @Martijn

Weinig tijd ivm weer buiten in de tuin aan de slag! Maar we vullen de mainstage op dag 1 verder met een britpop icoon van een band die nog nooit op Werchter heeft gestaan. Maar op JozzFest wel! Voordat Johnny Cash en The Doors aantreden zijn onze helden van Manic Street Preachers aan de beurt met een set van 5 kwartier!

@warriorandweirdo
@Paddy

Weinig tijd ivm weer buiten in de tuin aan de slag! Maar we vullen de mainstage op dag 1 verder met een britpop icoon van een band die nog nooit op Werchter heeft gestaan. Maar op JozzFest wel! Voordat Johnny Cash en The Doors aantreden zijn onze helden van Manic Street Preachers aan de beurt met een set van 5 kwartier!

@warriorandweirdo
@Paddy
Is dat met of zonder Richey James Edwards?
?

Wij zijn erg verheugd om te kunnen aankondigen dat we een van onze persoonlijke favorieten hebben weten te strikken voor een exclusief concert op Cabin In The Woods 2022. Phil Elverum zal het beste uit zijn oeuvre brengen, gaande van zijn debuut 'No Flashlight', over de twee 'Lost Wisdoms'-platen (met Julie Doiron), tot het hartverscheurende 'A Crow Looked At Me'. We heten hem dus van harte welkom, voor wat nu al belooft een van de hoogtepunten van het festival te worden: Mount Eerie!

@Paddy
@Rikkie

Users who are viewing this thread