Eindhoven Psych Lab

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Prima verdeling voor mij! Ik denk dat ik de zaterdag ga, lekker dichtbij en Goat en Follakzoid op een dag kan ik eigenlijk niet laten schieten Daar nog GNOD bij, ik ben meer dan tevreden!
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik mis wel een beetje een grotere doom/sludge band zoals Earth vorig jaar. Bongripper of Electric Wizard hadden prima gepast met hun tourschema. Verder heel wat leuke namen en ook een heleboel te ontdekken.
Ik vind Parquet Courts en Temples als grote namen ook een beetje rare boekingen. Met beide niks mis als band, maar Temples is toch een beetje zo'n average psych rock band die ik hier niet echt vind passen. En Parquet Courts heeft ook vrij weinig met psych te maken.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik vind Parquet Courts en Temples als grote namen ook een beetje rare boekingen. Met beide niks mis als band, maar Temples is toch een beetje zo’n average psych rock band die ik hier niet echt vind passen. En Parquet Courts heeft ook vrij weinig met psych te maken.

Ik dit niet gewoon een kwestie om meer volk aan te trekken?
North Sea Jazz boekt allerlei acts die eigenlijk niet helemaal in het rijtje passen.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik dit niet gewoon een kwestie om meer volk aan te trekken?
North Sea Jazz boekt allerlei acts die eigenlijk niet helemaal in het rijtje passen.
Ja misschien wel. Maar het zijn ook geen heel gekke boekingen ofzo hoor. Ik had gewoon liever iets spannenders/specialers gezien op de vrijdag voor die twee acts.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken