Eindhoven Psych Lab

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Eindhoven Psych Lab - 10 en 11 Juni in de Effenaar
http://www.eindhovenpsychlab.com/
Eindhoven Psych Lab is samen met zusterfestival Liverpool Psych Lab het belangrijkste podium voor psych in Europa. Het festival verovert met haar visie op de muziekstroming psych het publiek in Europa. Samenwerkend met een groot internationaal netwerk van kenners en liefhebbers wordt Eindhoven Psych Lab herkent als een creatieve aanjager binnen de scene.

Volgende week woensdag maken ze de lineup bekend. Ze hebben het zelf over een killer lineup. Ik zag Goat al ergens voorbij komen, geen idee of dat een gok was of een daadwerkelijk gerucht. Zou wel een heel mooie headliner zijn in ieder geval.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Volgende week woensdag maken ze de lineup bekend. Ze hebben het zelf over een killer lineup. Ik zag Goat al ergens voorbij komen, geen idee of dat een gok was of een daadwerkelijk gerucht. Zou wel een heel mooie headliner zijn in ieder geval.

Dat zou erg nice zijn! balen dat het dit jaar samen valt met Pinkpop.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wessel wrote:
balen dat het dit jaar samen valt met Pinkpop
Ik denk dat je een van de weinige bent die daar van baalt haha

I know haha,
Heb het even opgezocht en vorig jaar viel het niet samen daarom is het een beetje jammer van dit jaar ;)
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ja goed weer zeg. Wel ook een hele hoop acts die ik niet ken, maar op zo'n genre-dedicated festival kun je er eigenlijk wel vanuit gaan dat alle acts zich boven een bepaalde kwalitatieve ondergrens bevinden. Denk niet dat ik erbij ben. RMFTM meets The Cosmic Dead was vorig jaar indrukwekkend, dus dit jaar misschien even hun dagje meepakken. Gecombineerd met GNOD wordt dat weer een heel ander concept.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ja doen ze weer netjes. En dan is dit nog maar het begin.
De early birds die voor 10 euro goedkoper beschikbaar waren zijn ondertussen al weg. Dat doen ze snel.
https://twitter.com/EhovenPsychLab/status/697485505705992192
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ja doen ze weer netjes. En dan is dit nog maar het begin.
De early birds die voor 10 euro goedkoper beschikbaar waren zijn ondertussen al weg. Dat doen ze snel.

Goed dat zoiets de aandacht krijgt dat het verdient. Erg mooi dat Eindhoven dit festival mag organiseren.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Vorig jaar gingen de dagkaarten ook pas later in de verkoop, tegelijk met de dagindeling. En Goat en Föllakzoid zijn beide headliners dus die zullen sowieso niet op dezelfde dag staan.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Temples, Parquet Courts, TRAAMS, Ulrika Spacek, Audacity, No Joy, Flamingods, Svper, The Germans, The Future’s Dust, Statue, Blank, The Mystery Lights en Iguana Death Cult erbij voor Eindhoven Psych Lab. Lineup is nu compleet.



Na een tijdje twijfelen toch maar besloten om niet te gaan.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Is toch wel echt een mooi affiche geworden als ik kijk naar wat ik ken, hier mag Eindhoven toch wel trots op zijn. Ik zag dat je geen losse dagkaarten kunt kopen?
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Zeker een mooi affiche. Maar wordt mij te duur om een heel weekend daar in Brabant te verblijven voor dit. Dagkaarten gaan waarschijnlijk later wel in de verkoop. Er is ook nog geen dagindeling volgens mij.
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
Als er dagkaarten beschikbaar komen is de kans aanwezig dat ik ook een dagje meepak. Zou vooral Temples, Ulrika Spacek en Goat graag eens live willen zien.

Zal ook een beetje afhankelijk zijn van de overige festivals en concerten die ik ga bezoeken en meer prioriteit hebben.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Toch wel Follakzoid en Goat op een dag. En met 10000 Rusos, Josefin Ohrn, GNOD en Ulrika Spacek en nog wat een erg goede dag.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.382
553
Goat en Follakzoid op 1 dag, nice. Toch die zaterdag maar eens gaan overwegen dan.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.455
1.592
Had gehoopt op Parquet Courts en Goat op een dag, maar helaas. Moet me nog verder verdiepen in de voor mij onbekende namen om te kijken of ik alsnog een dag ga.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Ik vind 40 euro per dag eigenlijk wel redelijk duur voor het festival. Dat is evenveel per dag als ik voor DTRH heb betaald en daar zijn meer en grotere namen (+ camping). Ik zou graag Temples of Follakzoid zien - de andere namen zijn ook wel leuk, maar ik zie ik wel op andere plekken - alleen deze prijs is toch wat te hoog hoor.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Tja het is net wat je ding is he. Het is ook een niche festival en voor liefhebbers lijkt mij dit een redelijke prijs voor wat je krijgt. Ik vind het een beetje een rare vergelijking met de prijs van DTRH.

En ik ben benieuwd op welke plekken je die andere bands kan zien. Want dan ga ik dat overwegen.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ja wat John hierboven zegt. Ik ga toch inderdaad ook de zaterdag overwegen, vrijdag hoef ik alleen maar The Oscillation te zien. Ik mis wel een beetje een grotere doom/sludge band zoals Earth vorig jaar. Bongripper of Electric Wizard hadden prima gepast met hun tourschema. Verder heel wat leuke namen en ook een heleboel te ontdekken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken