Jij begint zelf over relevantie van artiesten in je bericht…. ik trek alleen in twijfel wat jij relevante artiesten vind.Je noemt allemaal redenen waarom een act 'relevant' zou zijn. Sowieso een woord dat op dit forum veel gebruikt wordt waarvan ik me afvraag wanneer iets 'relevant' is. Ik kom voor een dijk van een show met muziek die ik tof vind. Leuk dat ze toffe kunst maken, maar daar kom ik niet voor. Ik kom ook niet om politiek of de staat vd wereld bespraakbaar te maken op het podium.
Ik kom voor de muziek, en wat relevant ook moge zijn, het lijkt me niet dat je relevant bent als je al jaren geen nieuwe muziek uit brengt. Snap wat dat betreft de spot op het affiche totaal niet. Al helemaal niet als je ziet wat er op tourt op dat moment wat headlinermateriaal betreft (bv Charli of Justice).
En muzikaal zit het wel snor hoor bij MA. Als je de recensies bekijkt van de optredens van vorig jaar zijn die allemaal zeer positief. En juist de muziek van MA is indrukwekkend door de de diepe bassen live.
Maar het kan natuurlijk zijn dat het je muziek niet is. Ik denk dat MA qua liveshowproductie te vergelijken is met de productie van Justice die alom gelauwerd wordt en dat een groot deel van het DTRH-publiek positief verrast gaat worden.
Maar dat weten we pas in juli.