Down the Rabbit Hole 2025

Dat is ook gewoon waar. Ik weet nog dat ik de line up twee jaar geleden zo zo vond, maar dat was wel mijn leukste editie, juist omdat ik toen veel randprogramma heb gedaan en een hele middag vertoefd heb in en aan het water.
Ja eens! Ik vind dit altijd een vreemd iets. We kopen vaak kaartjes afhankelijk van de (sub) headliners, terwijl ik het meest geniet van de mid en undercard en lekker ronddwalen, ook bij t randprogramma. Mijn twee beste DTRH avonden waren in de fuzy terwijl de hottot vol stond bij de main act. Het heeft iets speciaals om met een klein clubje mensen bij een kleine onbekende act te staan. Saamhorigheid.

En toch besluiten we soms om geen kaartjes te kopen omdat de headliners ons niet aanspreken. De mid en undercard ken ik vaak aanvankelijk niet, maar leer ik kennen tijdens het inluisteren. Afgelopen jaar om die reden aanvankelijk niet naar LL gegaan, maar lastminute via TW zonder de headliners alsnog een geweldig festival gehad

Meer mensen die dit herkennen? Dat je op enkel de mid en undercard gevoelsmatig geen 300 euro wil betalen?

Een vriend kocht 5 tickets, geld afgeschreven maar niets te zien in app of mail. Vreemd. Meer mensen die dit hebben meegemaakt?

ah zo, ik dacht even dat je al een code had en dat je nog niet helemaal door had dat dit dan ook het moment was om hem te verzilveren ;)
Ah, snap hem nu, dank je!
Een vriend kocht 5 tickets, geld afgeschreven maar niets te zien in app of mail. Vreemd. Meer mensen die dit hebben meegemaakt?
Het is druk, het kan wel even duren. Zou je nog geen zorgen maken.

Ik ben er ook bij. Hoera.

• Leuk
Waarderingen: Onibaba
Hmm. Ik heb m’n tickets binnen, het duurde ongeveer 5m na aankoop. Nu zou ik het ook spannend gaan vinden.
Ik heb ze zelf gelukkig binnen. Maar die vriend nog steeds niet. Hij gaat ook niet opnieuw proberen want er is al 1500 afgeschreven.

299 per ticket. Oef. M'n duurste festivalkaartje tot op heden. Ik hoop dat het plafond nu wel is bereikt.

Anyway, zeer veel zin in. Eigenlijk wilde ik ook BKS afwachten maar deze lineup bevalt me zo erg dat ik voor DTRH ben gegaan.

Niet eens binnen no time uitverkocht! Dan zijn er toch minder mensen die blindelings een kaartje kopen ongeacht lineup, zoals we hier dachten

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
Niet meteen uitverkocht dus. Toch wat minder hype en mensen die blind een kaartje kopen -- in principe heel gezond voor een festival vanuit het perspectief van bezoekers. Ik ben benieuwd hoe ze er bij DTRH zelf over denken. Benieuwd wanneer ze wel met het bordje uitverkocht kunnen gaan zwaaien.

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong
Misschien hebben we nu eindelijk de piek merrily (of eroverheen eigenlijk) dat mensen niet meer blindelings tickets kopen voor honderden euro’s. Benieuwd of Lowlands hetzelfde ‘probleem’ heeft in februari.

Users who are viewing this thread