Down the Rabbit Hole 2025

Er zijn wel wat verschillende typen groepsplekken bijgekomen.
Iemand ervaring met die kleine basic groepsplek op andere festivals?
Ik had op Lowlands dit jaar voor het eerst zo’n kleine groepsplek die afgebakend was. 5 bij 5 zonder tafel en partytent. Het is opzich best chill dat je niet op donderdag om 3 uur ‘s nachts naar het terrein moet, maar ga het toch nooit meer doen omdat die groepsplekken zo ver weggestopt zijn. Bij DTRH sta je eigenlijk overal wel prima is mijn ervaring van de afgelopen jaren. Groepsplekken en camping is allebei goed te doen.

Ik had op Lowlands dit jaar voor het eerst zo’n kleine groepsplek die afgebakend was. 5 bij 5 zonder tafel en partytent. Het is opzich best chill dat je niet op donderdag om 3 uur ‘s nachts naar het terrein moet, maar ga het toch nooit meer doen omdat die groepsplekken zo ver weggestopt zijn. Bij DTRH sta je eigenlijk overal wel prima is mijn ervaring van de afgelopen jaren. Groepsplekken en camping is allebei goed te doen.
Die groepscamping op DTRH ligt wel echt op een hele goede positie. Niet zo ver lopen vanaf daar.

Die groepscamping op DTRH ligt wel echt op een hele goede positie. Niet zo ver lopen vanaf daar.
Helaas wordt de 'gewone camping' steeds verder naar achteren gedrukt op DTRH. Aantal jaar geleden stonden we naast het smalle slootje, was dit jaar alleen maar Glamping.

Laatst bewerkt:
  • Grrr
Waarderingen: StevieU2
Gek, wij hebben ook geen pre-sale code gekregen. Zaterdag klaar zitten dus. Besloten om weer naar DTRH te gaan dit jaar.

Helaas wordt de 'gewone camping' steeds verder naar achteren gedrukt op DTRH. Aantal jaar geleden stonden we naast het smalle slootje, was dit jaar alleen maar Glamping.
Ik denk dat ie nog verder naar achter wordt gedrukt met de komst van de gereserveerde plekken.

Lekker met z'n allen bivakkeren in de straten van Bergharen! Uit principekwestie pakken wij toch altijd gewoon de camping in plaats van een groepsplek. Geeft toch meer charme om met z'n allen op een hoopje te liggen.

• Leuk
Waarderingen: mroizo

Users who are viewing this thread