Ik vind de line-up tot op heden zeer teleurstellend. Een festival van 45.000 man met kaarten à €300 pp dat aan komt zetten met Sam Fender en Massive Attack als headliners vind ik echt armoede. FKA vind ik een heel sterke naam, maar daar houdt het voor mij wel een beetje op. De Jeugd, Iggy Pop en Patti Smith zijn namen die ik 10 jaar geleden op een festival zou verwachten, niet meer anno 2025. Ik durf te wedden dat meer dan de helft van het publiek nog geen drie nummers op kan noemen van de twee headliners. Ik had toch wel bekendere en, op dit moment, relevantere namen verwacht als: Lana del Rey, Charlie XCX, Jamie XX, Barry can't Swim, Fountaines DC, Oscar & the Wolf, Rüfüs du Sol, Stromzy, Tame Impala, Foals.
Dat er hier op het forum hoog wordt opgegeven van de line-up doet me wel enigszins gniffelen. Vorig jaar werd er lyrisch gedaan over The National en LCD. Bij de eerste stond amper iemand, terwijl de tent bij Folamour stampensvol stond. Bij de tweede liep 1/4 van het veld weg na 4 nummers. Ik kan me niet voorstellen dat je dat als festival graag ziet, want ik vraag me af of The National nog graag terug komt, wetende dat ze voor een handjevol mensen stonden te spelen. Wat mij betreft leven een aantal forumleden dan ook in een ontzettend kleine bubbel, en is het goed om ook eens buiten je bubbel te durven kijken en denken
De ergernis over het 'feestpubliek' kan ik begrijpen, maar met deze line-up gaat dit alleen maar erger worden. Ik zie veel mensen om me heen die letterlijk geen enkele artiest kennen, maar toch een kaartje gekocht hebben. Of je als festival dit 'feestpubliek' imago wil, vind ik een leuke discussie. Het doel van DTRH lijkt me toch vooral uitverkopen en een hoge baromzet behalen. Dat tweede is wellicht een probleem met het enorme drugsgebruik dat ik de laatste jaren op DTRH zag, maar uitverkopen zal toch wel de heilige graal zijn. Ik kan me niet voorstellen dat ze niet uitverkocht raken in de toekomst, zouden willen riskeren doordat bezoekers afhaken vanwege de matige line-up. Dat ze een presale organiseren, bevestigt dat vermoeden. Kennelijk willen ze toch graag dat de bezoekers van dit, en vorig jaar graag weer komen.