Down the Rabbit Hole 2025

Die klootzakken hebben mij ook een keer 3 uur lang in een bloedhete tent laten wachten om vervolgens gewoon niet het podium op te komen tijdens Mad Cool. Aparte jongens, maar de muziek is natuurlijk klasse.
Heeee daar stonden we allebei. Heb die gasten echt nog nooit gezien terwijl ik ze iets van 4 keer zou kunnen hebben zien onderhand.

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong en JamesV
Wij zoeken nog kaartjes voor vrienden. Mocht iemand nog een pre-sale code over hebben, dan maak je een paar mensen heel blij 🙏.

Die hebben op het juiste moment zelf de stekker eruit getrokken. Zou een perfect festival zijn voor het huidige feestpubliek.
Op zich zijn hier met Wildeburg en Lago Lago natuurlijk mooie opties voor, als je écht alleen elektronisch wilt

Goede worp hoor!!!

Ik heb vorig jaar DTRH helaas moeten overslaan en heb daardoor geen presalecode ontvangen. Heeft iemand er eentje over? Alvast bedankt!

Snap het commentaar van @JamesV wel. Je hebt toch 3 grote namen die eigenlijk al jaren niets relevants hebben gedaan en ook wel vaker in deze vorm te zien zijn geweest. Daarnaast gaat het festival een iets alternatieve, minder feest kant op. Daar mag je als trouwe bezoeker best je vraagtekens bij plaatsen.

Ik verwacht ook een terreinuitbreiding en een verhoging in bezoekersaantal, though. Nog meer inzet op randprogramma, en tegelijkertijd "moeilijker" boeken om de spreiding goed te maken. Op die verhoging werd zo hard gehint in de interviews, terwijl deze lineup toch een kleiner publiek aanspreekt. En het huidige randprogramma barst al uit de voegen gezien de rijen voor de porto parties en de croque madame. Moet wel iéts bijkomen, toch?

Users who are viewing this thread