Cactus 2024

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
LCD, Massive Attack, TWOD, Paolo Nutini.. 't Kan vanalles zijn, maar dit festival gaat mooie headliners hebben dit jaar denk ik.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.671
2.304
LCD, Massive Attack, TWOD, Paolo Nutini.. 't Kan vanalles zijn, maar dit festival gaat mooie headliners hebben dit jaar denk ik.
Zijn allen zeker welkom, maar lijken mij nogal groot voor Cactus. Vorige jaren waren de headliners daar bands als Arsenal, The Libertines, Tamino, Belle & Sebastian en Franz Ferdinand. Denk dat alleen Nutini (en misschien Massive Attack wegens 2014) enigszins in dat rijtje passen.

Denk zelf eerder aan acts als Rick Astley, The Gaslight Anthem, Death Cab For Cutie / The Postal Service, Benjamin Clementine, Sampha en dan nog wat Belgische bands.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Zijn allen zeker welkom, maar lijken mij nogal groot voor Cactus. Vorige jaren waren de headliners daar bands als Arsenal, The Libertines, Tamino, Belle & Sebastian en Franz Ferdinand. Denk dat alleen Nutini (en misschien Massive Attack wegens 2014) enigszins in dat rijtje passen.

Denk zelf eerder aan acts als Rick Astley, The Gaslight Anthem, Death Cab For Cutie / The Postal Service, Benjamin Clementine, Sampha en dan nog wat Belgische bands.
Het ding is, waar staan dat soort bands anders? TWOD heeft al eens Live Is Live en Rock Werchter gedaan en zijn blijkbaar opnieuw beschikbaar. LCD Soundsystem zie ik enkel maar headline spots willen, wordt het dan Dour, Lokeren, Zottegem of Cactus enzovoorts. Massive Attack, Justice en Paolo Nutini hetzelfde. Niet alles gaat in de Barn van Werchter terecht komen. Ik zie trouwens Slowdive ook wel hier heen gaan, misschien niet als eerste naam maar misschien wel als sub.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.671
2.304
Het ding is, waar staan dat soort bands anders? TWOD heeft al eens Live Is Live en Rock Werchter gedaan en zijn blijkbaar opnieuw beschikbaar. LCD Soundsystem zie ik enkel maar headline spots willen, wordt het dan Dour, Lokeren, Zottegem of Cactus enzovoorts. Massive Attack, Justice en Paolo Nutini hetzelfde. Niet alles gaat in de Barn van Werchter terecht komen. Ik zie trouwens Slowdive ook wel hier heen gaan, misschien niet als eerste naam maar misschien wel als sub.
Zeker waar. Verwacht zelf idd ook geen van die bands, behalve (hopelijk) Slowdive, op Werchter. Alleen lijkt Lokeren me een logischere optie i.v.m. de grootte van headliners op de vorige edities. Maar hey, ik laat me graag positief verrassen. :)
 
Laatst bewerkt:

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.671
2.304
Maar 1 naam morgen? Had gehoopt om toch al een paar headliners te kennen.

Maar als het een grote is, gok ik op Pulp.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

nathanvdk

Randprogramma
18 aug 2022
183
161
Ben wel benieuwd hoor naar morgen. Ga ieder jaar met mijn gezin dagje naar cactus, mijn ouders gingen al van jongs af aan dus is wat traditie. Er wordt hier veel gehaat op cactus, met verstaanbare redenen, maar ik amuseer me elk jaar toch wel opnieuw, dus duimen voor iets goeds à la Massive Attack, Slowdive, Air, LCD Soundsystem, Pulp,... Door dit forum vaak te lezen heb ik dus duidelijk wel hoge verwachtingen:LOL:. Morgen dus hopelijk niet al te teleurgesteld!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.578
LCD Soundsystem zou een God Tier boeking zijn voor Cactus, maar daarvoor zie ik ze eigenlijk niet in staat.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken