Bospop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.308
6.451
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Joslittel

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
636
698
Bospop kennende zullen ze wel wat namen van de afgelaste zondag in 2024 programmeren.

Mijn wensenlijstje (of 't reëel is, is n 2de):
Lukas Nelson + POTR
Roger Hodgson
Duran Duran
Nena
Bryan Adams en dan neemt hij Joan Jett ook maar mee.
Journey
Black Crowes
Marillion
Cardigans
Texas
Rick Astley (guilty pleasure)
 
  • Leuk
Waarderingen: bas2204 en PJ

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.395
11.153
Bospop kennende zullen ze wel wat namen van de afgelaste zondag in 2024 programmeren.

Mijn wensenlijstje (of 't reëel is, is n 2de):
Lukas Nelson + POTR
Roger Hodgson
Duran Duran
Nena
Bryan Adams en dan neemt hij Joan Jett ook maar mee.
Journey
Black Crowes
Marillion
Cardigans
Texas
Rick Astley (guilty pleasure)
Rodger Hodgson zou voor mij een instant dagkaart betekenen! Hopelijk dan ook op de zaterdag dan is de keuze snel gemaakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.798
1.934
Rodger Hodgson zou voor mij een instant dagkaart betekenen! Hopelijk dan ook op de zaterdag dan is de keuze snel gemaakt.
Ik vraag me alleen af of Roger Hodgson nog actief is. Zijn Facebook nog wel maar dat zal zijn management wel doen. Regelmatig clips uit de oude doos. Maar sinds corona is het stil op het tourfront..... Ook voor volgend jaar nog niets op de agenda....🤔
 
  • Thinking
Waarderingen: Joslittel

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.798
1.934
En qua nieuws wordt zijn website ook niet meer bijgewerkt sinds zijn laatste tourcancel vanwege corona.. Heel vreemd voor iemand die normaal zeker 60 optredens per jaar deed.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.798
1.934
duran duran is voor mij wel een reden om een dag bospop te doen
Mee eens, hebben er volgens mij nog nooit gestaan. Zijn live prima. Zet er nog wat leuks bij uit de jaren 80 zoals O.M.D en Tears for Fears en je hebt een leuke avond....
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.532
4.262
Pet Shop Boys zou ik ook wel tof vinden voor Bospop. Dit jaar een paar festivals gedaan, wellicht volgend jaar weer.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.308
6.451
UB40 zou ik ook een headliner Bospop vinden.

Ze staan eind van het jaar in Ahoy en pakken er eind 2024 een Ziggo bij.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.798
1.934
UB40 zou ik ook een headliner Bospop vinden.

Ze staan eind van het jaar in Ahoy en pakken er eind 2024 een Ziggo bij.
Sorry Dennis, maar UB40 kan echt niet meer. Of je moet de versie met Ali Campbell bedoelen. Maar UB40 zoals die nu bestaat hebben al 2 leadzangers versleten. Ali en z'n broer Duncan. Volgens mij is alleen Robin nog over. En alle hits zijn allemaal gwzongen door Ali dus alsjeblieft dan hem en niet UB40. Daar is niets meer van over....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.798
1.934
Pet Shop Boys zou ik ook wel tof vinden voor Bospop. Dit jaar een paar festivals gedaan, wellicht volgend jaar weer.
Stonden een paar jaar gelden doodleuk in Amsterdam Carré te spelen.... Maar lijkt me inderdaad wel zo'n headliner die Bospop boekt.... Al denk ik wel dat ze meer kaarten willen verkopen dan dit jaar dus ik ben benieuwd naar hun programmering
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.798
1.934
Aerosmith gaat samen met the Black Crowes op tour en Eagles nemen Steely Dan mee op hun afscheidstour. Zijn toch perfecte combi's voor volgend jaar op Bospop??
Al vrees ik er voor maar het zou de kaartverkoop wel ten goede komen....
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.532
4.262
Bospop heeft dat soort acts zeker nodig om uit te verkopen (of in de buurt daarvan te komen). Zijn de ideale headliners voor een festival als Bospop.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.798
1.934
Nu las ik dat Bon Jovi ook op tour gaat volgend jaar. Dus dat zal ook wel genoeg volk trekken al ben ik daar zelf weer niet zo kapot van....
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.060
483
Aerosmith gaat samen met the Black Crowes op tour en Eagles nemen Steely Dan mee op hun afscheidstour. Zijn toch perfecte combi's voor volgend jaar op Bospop??
Al vrees ik er voor maar het zou de kaartverkoop wel ten goede komen....
Ben bang dat Bospop geen budget heeft voor The Eagles. Trouwens met wel budget werken zij in Weert ?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.798
1.934
Ben bang dat Bospop geen budget heeft voor The Eagles. Trouwens met wel budget werken zij in Weert ?
Ben bang dat je daar gelijk in hebt. Doen ook geen festivals trouwens dus het is posten tegen beter weten in 🤣
Bospop werkt samen met Mojo voor zover ik weet. Gee idee hoe dat precies werkt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken