Graspop Metal Meeting 2024

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.002
9.004
Toch wel fijn, die livestream. En vooral ook dat je optredens ook terug kunt kijken, na een dag werken. Zo heb ik net de set van Stake en de set van Amaranthe kunnen bekijken.

Stake was, ondanks erg matig geluid bij het eerste nummer (The Sea of Dying), heel goed. Werd naarmate de set vorderde steeds beter ook. Mooi en waardig afscheid voor Cis!

Amaranthe vond ik helaas heel matig. Misschien dat het beter is als je daar live bij staat, maar voor mij is de magie die de band ooit had inmiddels wel verdwenen. Op zich klonken de drie vocalisten oké tot goed en de band speelde ook best strak. Maar het voelt heel routinematig, En ze hebben ook echt een hele hoop slechte nummers. Dus de mensen die bij Alien Weaponry of Shadow of Intent waren, hebben een prima keuze gemaakt. Hoor over die twee optredens namelijk juist hele goede verhalen.

Geniet er nog even van, mensen!
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.605
8.934
De meeting bij NeO!

maar verdomme dat was hallucinant goed. Ik heb zelden dat ik moet bij komen van een optreden maar hier was het nodig. Blijkbaar voor ons allen want het was een druk bezochte napraat!
Bekijk bijlage 9459

Er waren rechtsvoor meerdere groepen zo te zien :LOL:, las in de groepsapp ook al twee groepen die niet bij elkaar stonden. Kan best zijn dat er zo 30 man van t forum vlak bij elkaar heeft gestaan daar!

Edit: hoor nu wel dat dit een van de twee groepen was!
 

WJ

Playlistbediener
25 mrt 2015
37
13
Toch even een rip voor de oude metalheads die van voor staan voor megadeth en nu babymetal moeten horen
Zal na Tool de grootste mensenmassa op zijn afgekomen. Een uur voor de show stond het al vol tot aan de grondplaten.
 

kevinr

Randprogramma
16 dec 2019
149
197
schermen Graspop tussen optredens:

- pantera komt naar België moet nog aangekondigd worden waar en wanneer
- Frank Carter and the rattlesnakes op Lokerse met Korn dag. 😂

Voor de rest:


Silverstein 7/10
Alien weaponery 8/10
Stake 7,5/10
Dominion 6/10
Doro 5,5/10
Kerry king 8,5 a 9/10
Megadeth 8/10 irritante Engelse voor mij
Babymetal 3/10 geef punten omdat veel mensen dat precies ok hinden
Alice cooper nu, niet echt goed veel te automatische piloot
Eten 8/10 duur ma wel echt te eten nog
Drank 9,5/10

Bij deze live verslag
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken