Het grote Presale topic

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
154
183
Misschien geen presale, maar kaartjes voor staanplaatsen voor de Eagles 15 juni in Gelredome zijn in de bonus. €56,- in plaats van €156,-. Zolang de voorraad strekt.
Wtf, zit hier een addertje onder het gras of? Best wel bizarre korting.

Ik heb gelukkig kaarten gewonnen op de radio, maar anders zou ik er best zuur van zijn als ik de volle mep al had betaald denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: BatMutsje

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
658
520
Wtf, zit hier een addertje onder het gras of? Best wel bizarre korting.

Ik heb gelukkig kaarten gewonnen op de radio, maar anders zou ik er best zuur van zijn als ik de volle mep al had betaald denk ik.
Gewoon vanuit Mojo dus geen addertje onder het gras. Ik denk dat de verkoop van met name het tweede concert bij de reguliere prijzen heel erg is tegengevallen. Dan kunnen ze beter proberen de kaarten te verkopen voor 1/3e van de prijs dan een lege gelredome.
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
382
305
Iemand toevallig toch nog presale voor The Last Dinner Party in Tivoli? Of is dat met persoonlijke code?
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
981
1.019
Voor The Last Dinner Party in Brussel is er een Live Nation presale op 16/05, maar er zou ook een presale op 15/05 om 9u00 moeten zijn.

Heeft iemand hier de link voor ?
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
701
494
Voor The Last Dinner Party in Brussel is er een Live Nation presale op 16/05, maar er zou ook een presale op 15/05 om 9u00 moeten zijn.

Heeft iemand hier de link voor ?
38 euro voor een concert van 50 minuten is wel stevig doorgerekend. Jawadde! Ga ze toch skippen in dat geval. Gelukkig op Werchter nog eens genieten!
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
981
1.019
38 euro voor een concert van 50 minuten is wel stevig doorgerekend. Jawadde! Ga ze toch skippen in dat geval. Gelukkig op Werchter nog eens genieten!
Tja. Ik heb het er wel voor neergeteld en toen ik het concert aan mijn agenda ging toevoegen bleek dat ik die dag ook al naar 'Cigarettes After Sex' ga... :confused:

Zal het ervan laten afhangen hoe voldaan ik ben na Rock Werchter welke van de twee ik verkoop...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken