Bospop 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Dat dacht ik ook, maar ja wie weet.Moet ik weer terugdenken aan zijn concert in de Rodahal mei"96 i.k.v The Golden Heart tour, man dat was nagenoeg perfect qua geluid, maar ja wat wil je met al die ras muzikanten in zijn band.
Daar was ik ook šŸ‘. En daarna op iedere tour wel ergens voorbij zien komen. Was het niet in Antwerpen dan wel in Rotterdam of Amsterdam. En laat ik jullie dan maar meteen uit de droom helpen. Hij tourt niet meer al is dat nog niet officieel bevestigd. Dat zal wel komen bij het verschijnen van zijn nieuwe album waar hij ook al jaren mee bezig is. Knopfler is zeg maar een oude man geworden. Was al zichtbaar bij zijn laatste tour. Hij schud de gitaarsolo's niet meer uit zijn mouw en oogt alles behalve vitaal. Guy Fletcher heeft in een Q&A op zijn forum al diverse malen sterk gehint dat het touren tot het verleden behoort. Al mag men blijven hopen op bv een korte serie concerten in de Royall Albert Hall net zoals zijn goede vriend Eric Clapton ieder jaar doet......
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Joe Bonamassa gaat komende maanden door Amerika en ook februari maart 2024. Die lijkt me dan toch logisch voor een Europese tour zomer volgend jaar. Kan bijna niet missen...
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver en DennisvdBr

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Ik hoop vurig op de combi Aerosmith/Black Crowes welke nu samen op tour zijn door Amerika. Al weet ik niet of dat betaalbaar is en denk ik dat mojo/live nation dat eerder wegzet in een Ziggo Dome....
 
  • Leuk
Waarderingen: Cootje en Rick1617899545

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.675
837
Ik hoop vurig op de combi Aerosmith/Black Crowes welke nu samen op tour zijn door Amerika. Al weet ik niet of dat betaalbaar is en denk ik dat mojo/live nation dat eerder wegzet in een Ziggo Dome....
ALS ze maar naar NL komen
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.789
8.762
Vorige keer zouden ze op Graspop staan als 'Benelux exclusive'
ben benieuwd of ze dat opnieuw gaan doen, of dat ze dit keer wel een Nederlandse show toevoegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Vorige keer zouden ze op Graspop staan als 'Benelux exclusive'
ben benieuwd of ze dat opnieuw gaan doen, of dat ze dit keer wel een Nederlandse show toevoegen.
Aangezien het hun laatste tour zal zijn verwacht ik ze eigenlijk in Belgiƫ en NL. Al dan niet met the Black Crowes. Twijfel echter of ze festivals doen of losse zaalshows...In Amerika zijn het vooralsnog eigen shows.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
647
348
Ik zou ook al tekenen voor een van de twee op Bospop hoor. De broertjes Robinson zijn natuurlijk geen onbekenden bij Bospop, dus die zie ik misschien nog eerder langs komen dan Aerosmith. Denk dat zij het misschien wel houden bij een show in het Ziggo Dome
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Ik zou ook al tekenen voor een van de twee op Bospop hoor. De broertjes Robinson zijn natuurlijk geen onbekenden bij Bospop, dus die zie ik misschien nog eerder langs komen dan Aerosmith. Denk dat zij het misschien wel houden bij een show in het Ziggo Dome
Alleen het mooie is wel dat ze nu als combi touren door Amerika. Zou ook tof zijn als ze dat in Europa zouden doen. Al zie ik ze dan wel eerder in een Ziggo staan dan op een festival.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
North Sea Jazz ook weer in hetzelfde weekend als Bospop. Hebben soms wel wat overlap met artiesten....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Dankzij DennisvdBr (pp topic) weten we dat Simple Minds op een world tour gaan in 2024. Eerste data zijn er voor the UK. Europa zal wel snel volgen.
Edit: Laatste keer was 2017 dus zou moeten kunnen...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
647
348
Dankzij DennisvdBr (pp topic) weten we dat Simple Minds op een world tour gaan in 2024. Eerste data zijn er voor the UK. Europa zal wel snel volgen.
Edit: Laatste keer was 2017 dus zou moeten kunnen...
Nou, het was Ć©Ć©n jaar later (2018) en niet zo heel ver daarvoor ook al (2014). Nu weet ik dat Bospop goed is in het recyclen van headliners, maar ik hoop dat ze deze band nu een keer overslaan en wat anders nemen dat ook rond trekt. Niet omdat ze slecht zijn, verre van dat, maar meer omdat ze weinig nieuw relevants hebben uitgebracht en met dezelfde greatest hits show aan zullen treden als de twee vorige keren. Het is ook niet de publiekstrekker om je veld helemaal mee vol te krijgen zou ik zeggen...
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Nou, het was Ć©Ć©n jaar later (2018) en niet zo heel ver daarvoor ook al (2014). Nu weet ik dat Bospop goed is in het recyclen van headliners, maar ik hoop dat ze deze band nu een keer overslaan en wat anders nemen dat ook rond trekt. Niet omdat ze slecht zijn, verre van dat, maar meer omdat ze weinig nieuw relevants hebben uitgebracht en met dezelfde greatest hits show aan zullen treden als de twee vorige keren. Het is ook niet de publiekstrekker om je veld helemaal mee vol te krijgen zou ik zeggen...
Bijna alle headliners van Bospop komen met een greatest hits show. Van Sting tot John Fogerty. Van Toto tot Simply Red. De enige uitzondering dit jaar was Porcupine Tree. Zal bij het grote publiek niet echt bekend zijn.
Als ze hun veld weer eens vol willen hebben moeten ze eens een headliner neerzetten die er bv nog nooit heeft gestaan of waarvan het in ieder geval al heel lang is geleden.
Ik noem een Duran Duran Status Quo Neil Young Iron Maiden Lenny Kravitz.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Met andere woorden. Het wordt eens tijd dat ze inderdaad met wat anders komen en niet iedere keer uit dezelfde vijver vissen met headliners.. Maar ik vrees dat Zucchero gewoon zijn optreden komt inhalen.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.125
505
Met andere woorden. Het wordt eens tijd dat ze inderdaad met wat anders komen en niet iedere keer uit dezelfde vijver vissen met headliners.. Maar ik vrees dat Zucchero gewoon zijn optreden komt inhalen.
Zustervijver van PP.Aan de andere kant heeft niet elk festival zulke problemen ?Je bent toch afhankelijk wie er tourt,beschikbaar is/ willen ze kunnen ze en betaalbaar is.Is toch elk jaar een puzzel om een aantrekkelijk programma te presenteren in de hoop om dan genoeg tickets te verkopen.Genoeg festivals / keuze lijkt me alhoewel komend jaar geen Tuckerville meer en Parkpop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken