Bospop 2024

Zustervijver van PP.Aan de andere kant heeft niet elk festival zulke problemen ?Je bent toch afhankelijk wie er tourt,beschikbaar is/ willen ze kunnen ze en betaalbaar is.Is toch elk jaar een puzzel om een aantrekkelijk programma te presenteren in de hoop om dan genoeg tickets te verkopen.Genoeg festivals / keuze lijkt me alhoewel komend jaar geen Tuckerville meer en Parkpop.
Het gaat er ook meer een beetje om dat Bospop wel heel vaak en vooral heel erg snel dezelfde headliners laat terug komen.

Was ook wel leuk voor PP.Als je Nile Rodgers of Ziggy Marley boekt dan mag Rod Stewart ook niet ontbreken.Kan die misschien Ron Wood meenemen.
tijdens Pinkpop is Rod in Bulgarije en Slowakije 😉

Voorlopig sluit Bospop 24 perfect aan op de nog aan te kondigen tourdata...

tijdens Pinkpop is Rod in Bulgarije en Slowakije 😉

Voorlopig sluit Bospop 24 perfect aan op de nog aan te kondigen tourdata...
Hij kan ook makkelijk naar Stadspark Groningen of weer in de Ziggo natuurlijk.
Even wat anders, enkele jaren geleden was Doe Maar de headliner.
Volgend jaar Acda en de Munnik of ga ik nu te ver.......

Jammer,dan op naar Weert!!.
Ik vrees ook dat Stewart wel eens kan staan op Stadspark Live. Alleen weet ik de datum niet van dat festival. Daar zette mojo dit jaar ook al Lionel Richie neer en het jaar ervoor Simple Minds met Crowded House.....

voorgaande edities van Stadspark Live gelijk met de Pinkpop zondag meen ik...
(nog geen datum voor 2024 fyi)

Ali Campbell komt ook met eerste data in april en september 2024 allemaal voor the UK.

dat zou ik ook een leuke vinden voor bospop!
Touren geregeld in de zomermaanden door Europa maar Bospop slaan ze eigeblijk altijd over. Stonden er 1 keer als ik me niet vergis en dat is toch al eventjes geleden...

Nou ja, doorstrepen... Het is in ieder geval wat minder waarschijnlijk dan dat ze Bospop aandoen. Maar elimineren doe ik nog niet

Users who are viewing this thread