Bospop 2024

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
199
50
Touren geregeld in de zomermaanden door Europa maar Bospop slaan ze eigeblijk altijd over. Stonden er 1 keer als ik me niet vergis en dat is toch al eventjes geleden...
Voor Bospop headliner-begrippen al heeeel lang geleden!
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
683
801
Blijft de kans op Duran Duran en/of Bryan Adams des te groter... 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
647
348
Hmm, Joe Bonamassa op 12 april in de AFAS. Dat lijkt me niet zo'n goed nieuws voor zijn kans om terug te komen naar Bospop...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Hmm, Joe Bonamassa op 12 april in de AFAS. Dat lijkt me niet zo'n goed nieuws voor zijn kans om terug te komen naar Bospop...
Hij kan in de laatste lichting namen zitten die ze meestal droppen rond februari maart. Maar de kansen worden wel minder.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
En zijn 2 shows in the UK begin april zijn de enige UK dates for 2024. Die verwacht ik in de zomer dus eigenlijk niet meer terug voor festivals.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
The Waterboys hebben hun eerste festival bekend gemaakt half juni in the UK. Die zullen dus wel terug komen...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
...was het hier al genoemd, Suzanne Vega op Festival de Nimes het weekend na Bospop
kanshebber Bospop?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
...was het hier al genoemd, Suzanne Vega op Festival de Nimes het weekend na Bospop
kanshebber Bospop?
Speelt meestal in de kleinere zalen. Niet iemand die ik vlug verwacht op Bospop maar zeker welkom wat mij betreft!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
En die hebben daar ook James Blunt....
🤔
Edit:
En zijn concert in AFAS eind februari is al uitverkocht....
Hebben we hier een eerste headliner?
 
Laatst bewerkt:

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Hmm, Joe Bonamassa op 12 april in de AFAS. Dat lijkt me niet zo'n goed nieuws voor zijn kans om terug te komen naar Bospop...
Die tour door Europa is maar 2 weken zie ik nu. AFAS zal wel vlot uitverkopen. Ik schrijf hem nog niet af...
 
  • Leuk
Waarderingen: bas2204

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Razorlight hebben enkele concerten aangekondigd begin juni. Is wel iets wat Bospop zou boeken...
 

graaf1

Campingartiest
1 mrt 2022
63
56
Bospop kennende zullen ze wel wat namen van de afgelaste zondag in 2024 programmeren.

Mijn wensenlijstje (of 't reëel is, is n 2de):
Lukas Nelson + POTR
Roger Hodgson
Duran Duran
Nena
Bryan Adams en dan neemt hij Joan Jett ook maar mee.
Journey
Black Crowes
Marillion
Cardigans
Texas
Rick Astley (guilty pleasure)
Grappig dat jij Rick Astley in je lijstje hebt staan. Enige jaren terug bij Verkennis als Bospop tip 'onder de aandacht gebracht'; hij vond het toen niet op Bospop passen. Gezien z'n optreden op Glastonbury én het snelle uitverkopen van z'n optreden volgend jaar maart in Utrecht, lijkt zijn aanwezigheid op Bospop me gerechtvaardigd. Was jarenlang ook een guilty pleasure van mij...maar sinds ik hem in 2017 én 2018 heb zien optreden in Utrecht, weet ik dat hij gewoon echt goed is!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Cootje en Joslittel

graaf1

Campingartiest
1 mrt 2022
63
56
Zag recentelijk een concertaankondiging voorbij komen van Dave Stewart met Eurythmics muziek. Staat niet op m'n lijstje van te bezoeken concerten, maar zou op Bospop niet misstaan.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Zag recentelijk een concertaankondiging voorbij komen van Dave Stewart met Eurythmics muziek. Staat niet op m'n lijstje van te bezoeken concerten, maar zou op Bospop niet misstaan.
Hij tourt inderdaad met de hits van Eurythmics. Maar zonder Lennox en dat is toch een heel groot gemis in deze.....
 
  • Leuk
Waarderingen: graaf1

graaf1

Campingartiest
1 mrt 2022
63
56
Hij tourt inderdaad met de hits van Eurythmics. Maar zonder Lennox en dat is toch een heel groot gemis in deze.....
Mee eens. Wil er verder geen oordeel over vellen, maar kijkend naar de Bospop-programmering door de jaren heen (Richard Ashcroft, The Alarm, +Live+...stonden óf alleen óf met slechts 1 oorspronkelijk lid op podium), zou ik er niet van opkijken als ze met een naam als Dave Stewart aankomen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Mee eens. Wil er verder geen oordeel over vellen, maar kijkend naar de Bospop-programmering door de jaren heen (Richard Ashcroft, The Alarm, +Live+...stonden óf alleen óf met slechts 1 oorspronkelijk lid op podium), zou ik er niet van opkijken als ze met een naam als Dave Stewart aankomen.
Helemaal mee eens, ze zouden het durven...
 
  • Haha
Waarderingen: graaf1

Gebruikers die dit onderwerp bekijken