Bospop 2024

Dropkick Murphys aangekondigd voor Coppenhell 2024 (19-22 juni). Mogelijke terugkeer naar Weert? Laatste passage was 2017.

Helemaal mee eens, ze zouden het durven...
Mee eens. Wil er verder geen oordeel over vellen, maar kijkend naar de Bospop-programmering door de jaren heen (Richard Ashcroft, The Alarm, +Live+...stonden óf alleen óf met slechts 1 oorspronkelijk lid op podium), zou ik er niet van opkijken als ze met een naam als Dave Stewart aankomen.
Ik begreep dat hij de tour doet met de zegen van Annie.

Toto samen met Uriah Heep & Slade op 19 juli in Duitsland. Verdere Europese data ontbreken nog maar die komen niet voor 1 concert.

• Leuk
Waarderingen: bas2204
Zag recentelijk een concertaankondiging voorbij komen van Dave Stewart met Eurythmics muziek. Staat niet op m'n lijstje van te bezoeken concerten, maar zou op Bospop niet misstaan.
Heeft iemand die tour al gezien? Staat volgende maand in Brussel hiermee...
Was aan het twijfelen, maar eerder omdat ik Eurythmics nooit heb kunnen zien...

Mijn gok is dat dit in Europa een lastig te verkopen pakketje is. Toto vooral bekend van de hits en Journey meer bekendheid bij het progrock publiek met minder hits.
Zou Journey toch graag op Bospop zien! Maar komen die nog vaak naar Europa?
Volgens mij hebben ze er in 't verleden wel eens gestaan

Zou Journey toch graag op Bospop zien! Maar komen die nog vaak naar Europa?
Volgens mij hebben ze er in 't verleden wel eens gestaan
Komen bijna niet meer in Europa. Laatste keer is echt al wat jaartjes terug. Heb ze toen ook gezien op Bospop.

Komen bijna niet meer in Europa. Laatste keer is echt al wat jaartjes terug. Heb ze toen ook gezien op Bospop.
Hebben vorig jaar wel verkondigd mee te zullen reizen naar Europa om het voorprogramma te spelen van Toto.

Heeft iemand die tour al gezien? Staat volgende maand in Brussel hiermee...
Was aan het twijfelen, maar eerder omdat ik Eurythmics nooit heb kunnen zien...
Ik verwacht er niet al te veel van. Zijn ook niet de grootste zalen waar hij staat. Het is een beetje Queen zonder Freddie......

Zou leuk zijn, maar touren in mei betekent niet per se dat hij er in juli ook nog is...

Zou leuk zijn, maar touren in mei betekent niet per se dat hij er in juli ook nog is...
Weer nieuwe concerten toegevoegd. Heeft nu al een redelijke UK tour staan met daaraan gekoppeld diverse concerten in Scandinavië. Ik verwacht zeer snel Europese data en denk dat we hem weer in de Ziggo Dome moeten gaan zien.....

Users who are viewing this thread