Bospop 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Lang geleden eens gezien op Rock Werchter. Was goed optreden toen. Zijn alleen volgens mij niet meer actief. Zangeres is solo gegaan als ik me niet vergis..
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.844
1.062
Lang geleden eens gezien op Rock Werchter. Was goed optreden toen. Zijn alleen volgens mij niet meer actief. Zangeres is solo gegaan als ik me niet vergis..
Staan over een maand in Oostende op W Festival met Nina erbij.

Ja, inderdaad, eind augustus in Oostende.
Diezelfde dag ook Natalie Imbruglia, uit ongeveer dezelfde periode.
Alleen vind ik 75 EUR voor een uurtje Cardigans en een uurtje Imbruglia nogal veel geld. Diezelfde dag ook OMD, maar daar sta ik niet voor te springen. Ooit eens gezien op Suikerrock en dat was een levenloos concert, desondanks de gekende (en goede) hits.

Wat Cardigans betreft: Nina heeft inderdaad een aantal solo projecten, maar ze speelt nog met Cardigans.
Ik lees hen af en toe eens op social media en wat ik er van onthoud is dat ze heel graag zouden komen spelen in onze regio, maar dat ze gewoon niet meer gevraagd worden.
Blijkbaar zou er dus totaal geen vraag meer zijn naar hen, behalve dan uitzonderlijk W-Festival nu.
Zou ze nochtans heel graag eens willen zien in een zaalconcert.

Nieuwe muziek releasen ze niet meer, maar ze spelen gewoon nog voor het plezier en teren op die 90's vibe, wat zeker oké is.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.844
1.062
Lang geleden eens gezien op Rock Werchter. Was goed optreden toen. Zijn alleen volgens mij niet meer actief. Zangeres is solo gegaan als ik me niet vergis..
5efd01c234055f0132ea60609fc47e33e7157e06.jpg


Wat een leuke affiche trouwens toen!
 
  • Winning
Waarderingen: PJ

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.906
4.869
Boh ja, The Mars Volta was toen fenomenaal. Donderdag ook legendarisch. Bijna alleen maar goede shows gezien toen. Behalve Xzibit, maar ja...
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Mocht er weer een concert plaatsvinden op het terrein van Bospop dan is dat mogelijk hier zichtbaar??
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Excuus voor mijn vorige post. De link is een aanvraagformulier. Desondanks is het wel druk met evenementen. Benieuwd dus of zo'n extra concert ala GnR weer tot de mogelijkheden behoort...?
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
647
348
Ik denk dat er rondom Bospop door de gemeente Weert wel wat ruimte wordt gehouden. Dat is denk ik voor de stad Weert zo'n beetje het grootste evenement dat ze hosten. Dus dat moet wel goed komen.

Ik ben ook benieuwd naar komende editie weer. Er zal wel wat worden overgenomen uit de afgelaste zondag. Ik hoop dat zelf enorm op een herkansing voor Joe Bonamassa. Hopelijk blijft Zucchero dan wel uit de buurt van Weert en krijgen we een mooie andere headliner.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Zucchero heeft een flink tourschema tot april volgend jaar als ik me niet vergis. Ik kan me niet voorstellen dat hij volgend jaar zomer dan weer op tour gaat. Misschien hebben ze afspraken gemaakt voor een volgende tour in 2025 of 26. Anders gewoon geschrapt. Joe Bonamassa kwam ook nu pas zijn afgelaste corona concert inhalen. Wat nu dus weer gecanceld is maar hij doet bijna ieder jaar Europa wel aan in de zomer...
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
199
50
Die data van april 2024 van Zucchero betreffen een andere tour (gelet op de naam) dan de huidige/net afgelopen tour. Alles is nog mogelijk denk ik.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.522
2019 laatste keer, van eind mei tm eind juli
Een van mijn weinige overgebleven bucketlist artiesten om live te zien. Mocht hij nog eenmaal op pad gaan, ga ik erg mijn best doen om daar bij te zijn! Combi met Bospop zou geweldig zijn maar ik schat m daar te groot voor in.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.717
7.480
Ik dacht dat hij niet meer op tournee ging gezondheid technisch gezien.

Zowel, ik ben erbij en lijkt me perfect op Bospop passen qua grootte
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.125
505
Ik dacht dat hij niet meer op tournee ging gezondheid technisch gezien.

Zowel, ik ben erbij en lijkt me perfect op Bospop passen qua grootte
Dat dacht ik ook, maar ja wie weet.Moet ik weer terugdenken aan zijn concert in de Rodahal mei"96 i.k.v The Golden Heart tour, man dat was nagenoeg perfect qua geluid, maar ja wat wil je met al die ras muzikanten in zijn band.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Brian

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
231
169
Voor Mark zou ik meteen een kaartje kopen. Lijkt me fantastisch om hem eens op een podium te zien
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken