Bospop 2018

Tjah, a-ha blijft een leuke boeking, verder vind ik vooral heel erg ‘net niet’ allemaal…
je kan ook zeggen dat jij niet in de doelgroep valt...

ik zie wel heel leuke namen er tussen, Promise of the Real, Gary Clark, Mavericks, Paul Carrack, Bruce Hornsby.
Mis alleen nog de dagindeling momenteel.
Welke dag staat LIVE nu??

Buiten UB 40 mis ik tot nu toe de echt grote jongens.. we wachten maar af.. blijf hopen op Deep Purple, Scorpions, Glenn Hughes, mijn inziens hebben ze nog wel 2 echt grote publiekstrekkers nodig... verder geen onaardige namen hoor, maar...

Tjah, a-ha blijft een leuke boeking, verder vind ik vooral heel erg ‘net niet’ allemaal…
UB40 is de Kensington onder de "retro" festivals. Die hebben echt op iedere uithoek van Nederland gespeeld de afgelopen jaren.

UB40 is de Kensington onder de “retro” festivals. Die hebben echt op iedere uithoek van Nederland gespeeld de afgelopen jaren.
Alleen was dat de "andere" versie van UB40, niet de concurrerende variant met Ali Campbell die Bospop nu geboekt heeft.

Buiten UB 40 mis ik tot nu toe de echt grote jongens.. we wachten maar af.. blijf hopen op Deep Purple, Scorpions, Glenn Hughes, mijn inziens hebben ze nog wel 2 echt grote publiekstrekkers nodig… verder geen onaardige namen hoor, maar…

Dit is het volgens mij wel.
Ik denk dat de zaterdag gedragen wordt door UB40 en A-Ha, de zondag door Billy Idol en LIVE.
Dat lijkt me voor de schaal festival met deze doelgroep totaal niet verkeerd.
Met dan die dagopvulling, totaal niet mis voor Bospop begrippen....

UB40 is de Kensington onder de “retro” festivals. Die hebben echt op iedere uithoek van Nederland gespeeld de afgelopen jaren.

Hohoho...nee hoor. Dat is die met dat debiele broertje van Ali. Die hebben overal gestaan. Ali niet. Probleem is dat ze allebei de naam UB40 gebruiken

Ali Campbel is de originele zanger van UB40. Dat is dus wel een goede boeking. Paul Carrack stond er een paar jaar geleden ook al. Hetzelfde geld ook voor the Mavericks. Dat zijn prima namen.. Voor de rest kan het mij eigenlijk niet zo bekoren.
Ik had er wat meer van verwacht eerlijk gezegd.

Ik vind eigenlijk alleen Gary Clark Jr ECHT interessant, de rest is wel oké , maar voor mij persoonlijk niet interessant genoeg.

we missen nog 5 namen, totaal treden er buiten de vrijdag 26 stuks op als ik me niet vergis... bij die ontbrekende 5 zullen toch wel 2 grote publiekstrekkers zitten ?
als dat zo is dan mogen we met deze line up zeker niet klagen..

Op zondag 15 juli : Nona, Jetbone, Particle Kid, The Cadillac Three, Lukas Nelson & the Promise of the Real, Southside Johnny & the Asbury Jukes, Bruce Hornsby & the Noisemakers, Jonathan Jeremiah, The Mavericks, Billy Idol en LIVE. (Twee aanvullende namen zullen later bekend gemaakt worden.)

Op zaterdag de 14e zijn onder andere deze bands geprogrammeerd: Con Brio, The Band of Heathens, Graveyard, Racoon, Venice, Paul Carrack, Gary Clark jr, UB 40 ft. Ali Campbell, A-Ha. (Vier bandnamen volgen later nog.)

edit:
Ook dit jaar heeft de vrijdagavond van Bospop weer een fantastisch programma dat voor iedereen gratis toegankelijk is! Dit jaar met o.a. Jetbone, Musest, The Vipers en Symfo Classics.

Nog genoeg ruimte dus voor een paar stevige namen... zal wel lukken.. is elk jaar al goed gekomen...

Nog genoeg ruimte dus voor een paar stevige namen… zal wel lukken.. is elk jaar al goed gekomen…
Misschien zijn de 2 namen voor zondag nog in de pijplijn voor TW in België, dat is de 14e.
Zie LIVE en Jonathan Jeremiah ook wel als TW kanshebbers btw

Op zondag 15 juli : Nona, Jetbone, Particle Kid, The Cadillac Three, Lukas Nelson & the Promise of the Real, Southside Johnny & the Asbury Jukes, Bruce Hornsby & the Noisemakers, Jonathan Jeremiah, The Mavericks, Billy Idol en LIVE. (Twee aanvullende namen zullen later bekend gemaakt worden.)

Op zaterdag de 14e zijn onder andere deze bands geprogrammeerd: Con Brio, The Band of Heathens, Graveyard, Racoon, Venice, Paul Carrack, Gary Clark jr, UB 40 ft. Ali Campbell, A-Ha. (Vier bandnamen volgen later nog.)

edit:
Ook dit jaar heeft de vrijdagavond van Bospop weer een fantastisch programma dat voor iedereen gratis toegankelijk is! Dit jaar met o.a. Jetbone, Musest, The Vipers en Symfo Classics.

voor diegene die al op vrijdag gaat, wil ik even zeggen... Musest, is de moeite wel waard...

Mooi toch..? Wij zijn er zoals elk jaar zowieso op vrijdag al.. gezellig in de tent hoor... niks mis mee!

Even afgaande op de grootte van de foto's op de programma pagina, hebben we een kleine onbalans in grote foto's op de zaterdag (4) vs de zondag (3).

Met deze redenatie zou je dan zeggen dat er voor de zondag nog een (sub)headliner bij moet komen.

Verder ben ik in deze worp trouwens wel erg tevreden met Gary Clark Jr. Die staat nog op mijn lijstje van must sees. Verder zijn Steve Earle en Lukas Nelson voor mij ook leuke toevoegingen aan het dagprogramma.

Ben zéker niet ontevreden maar mis nog het wat stevigere rockwerk, hopelijk zitten die nog bij de laatste 6! (Jetbone staat op vrijdag en niet op zondag)
Het valt mij ook op dat er nog maar 1, en voor mij onbekende, vrouwelijke artiest op het podium staat, ik droom nog verder over Joan Jett :wink:

ik ben er wel uit hoor, die zondag met the Promise of the Real (band tourde ook met Neil Young), Bruce Hornsby (The Way It Is), Jonathan Jeremiah (lekkere stem), The Mavericks (Dance the Night Away), Billy Idol (bucketlist) en uiteraard met LIVE is voor mij méér dan voldoende aanleiding om een dagkaart aan te schaffen zaterdag ochtend.

Users who are viewing this thread