Bospop 2018

Paul Simon zou ook niet verkeerd zijn op 14 juli, maar dat zal wel niet in het budget passen…

Hij heeft dat weekend wat anders gepland staan, z'n afscheidsconcert in Hyde Park.
https://festileaks.com/2018/01/paul-simon-naar-british-summer-time-festival-2018/

Net een weekendje Bospop geboekt. Laat wel de vrijdagavond schieten, maar denk dat het weekend fantastisch wordt. Hoop op nog 5 leuke toevoegingen, alleen denk ik dat Deep Purple en Lenny Kravitz beide moeilijk wordt, omdat die beide in Frankrijk staan. Kim Wilde komt ook niet want die staat In Engeland en gaat in Oktober/November een nederlandse tour doen. Misschien is OMD nog een leuke toevoeging.
See you all there.

@ Kamjoh: Je laat wel een gezellige vrijdagavond schieten hoor... goeie coverbands en een hoop lol daar... altijd een top avond!!

Mooie namen voor Bospop de 14de, dagje voor Bospop.
Misschien zijn Blondie en Kraftwerk wel aardige toevoegingen voor Bospop.
Zie het niet als onmogelijk.

Of zouden ze dEUS hebben gestrikt? Lijkt me wel een geschikte combinatie met LIVE.

Zie de aankondiging van de Zwarte Cross. Bovenaan staan Kaiser Chiefs, Danko Jones en Birth of Joy. Alle drie ook kanshebbers voor Bospop nu (waarbij ik Kaiser Chiefs het minst snel zie komen)?

Voor Danko Jones overweeg ik nog wel een dagje te gaan. 't liefst de zondag. Zaterdag nog Dynamo Metal Fest namelijk :P

Voor Danko Jones overweeg ik nog wel een dagje te gaan. ’t liefst de zondag. Zaterdag nog Dynamo Metal Fest namelijk
1f61b.svg
Dat zou een pluspunt zijn, Danko Jones op zondag !!
ik ben voor ;)

Nee, maar denk ook dat ze in nog twee stukken komen. Eerst 4-5 namen en dan nog de laatste 1-2.

Maar we lopen al voor op vorig jaar met het bekend maken van de namen. Toen kwamen we pas begin april aan ongeveer een zelfde invulling als die nu bekend is en kwam half mei pas het volgende deel. Zal me dan ook niet verbazen als het nog even duurt

Bospop heeft drie hele mooie nieuwe namen voor je deze ochtend. Op zaterdag sluit Simple Minds de dag af met een flink shot 80's nostalgie. Daarnaast maken ook John Hiatt en King King hun opwachting in Weert.

Die zaterdag is nog best leuk.. Simple Minds, A-Ha, UB40, John Hiatt, Gary Clark Jr., Venice, Steve Earl.

Mooi lijstje met classic namen voor 1 dag hoor.

En dan vergeet je nog Venice, Band Of Heathens en Graveyard

Moet zeggen dat Bospop een mooie combi van namen en stijlen neerzet

Ik zou me hier best goed vermaken. Veel namen die ik vroeger als tiener geweldig vond. Simple Minds, A-Ha, Billy Idol, UB40 in iets mindere mate. Live vond ik ten tijde van tweede album ook fantastisch, al ben ik daarna zwaar afgehaakt. Daaromheen nog best aardige opvulling. Doen ze goed.

Users who are viewing this thread