Bospop 2018

Had toch wel op iets andere namen gehoopt, maar hier zullen we het mee moeten doen.

LIVE en Gary Clark Jr stonden beiden iig op mijn bucketlist, dus daar ben ik heel blij mee. En verder komen er toch nog links en rechts wat leuke zaken voorbij

Op het tijdschema op de site zie ik Musest niet eens staan, nergens op de site zelfs. Heb je dat daar vandaan gehaald?

Musest stond al in de eerste aankondiging en ook in het nieuwsberuicht met Zucchero.
Daarbij stond in het tijdschema tussen Jetbone en The Vipers een gat van 2 uur.

vandaar

Ben er wel tevreden mee, Staan inderdaad wel wat leuke namen bij en verder laat ik me wel verrassen.. komt helemaal in orde!

Had ook meer op iets meer rock gehoopt, maar moet desondanks zeggen dat ik toch wel enthousiast ben. Leuk om een keertje te zien lijkt mij.
Ik denk dat ik meer op Bospop wil zien dan op Pinkpop ;).

Blijf het toch een leuk/gezellig festival vinden waar je voor niet al te veel geld redelijk wat goede acts kunt zien.

Vakantie plannen definitief en daardoor plek gevonden voor bospop. Dit jaar een heel weekend. Vooral de zaterdag een erg sterk programma, maar ook op de zondag een paar goede namen.
Must see's:
- Simple Minds
- Live
- Billy Idol
- John Hiatt
- Gary Clark Jr.

Graag zien:
- Graveyard
- Steve Earle
- UB40
- The Mavericks
- Lukas Nelson
- Jonathan Jeremiah

De rest is mooi meegenomen. Genoeg namen voor een leuk weekend dus!

Musest staat i.d.d. niet meer in het programma vermeld, wel een tijd gat van 2 uur tussen 19.30 en 21.30 op de vrijdag... zou het wel jammer vinden als ze niet zouden spelen.. samen met Symfo Classics is het een mooie vrijdagavond... verder: de Gary Moore band speelt maar een half uurtje ?????? wel erg kort, of niet....?

Musest staat wel op de poster?!

Dit jaar voor de derde x op rij naar Bospop. Wat ik zo heerlijk vind aan dit festival is de relaxte sfeer:
Je hoeft geen spoorboekje te maken want je kunt gewoon alles zien, daarbij kun je altijd nog vooraan gaan staan zonder poortjes of wachtrij, en dan bedoel écht vooraan!
Het leuke is dat ik nu de bands zie die hip waren in de 80's, mijn tienerjaren ?. Alhoewel ik doorgaans ook wel van het stevigere rockwerk hou.
Daarbij is er ook nog een ontzettend gezellige 24-uurstent waar je 's nachts plaatjes kunt aan vragen en heerlijk uit je dak kan gaan. Je hoeft er zelfs geen dag- of weekendticket voor te hebben. 's Morgens bakken ze heerlijke uitsmijters voor je en krijg je koffie uit een thermoskan.
Het doet me denken aan het vroegere Pinkpop met alleen het hoogdpodium.

....daarbij kun je altijd nog vooraan gaan staan zonder poortjes of wachtrij, en dan bedoel écht vooraan!...
dit is alvast iets om rekening mee te houden dan.

vooral, Billy Idol --> Jonathan Jeremiah --> LIVE ,zal één van de hoofdzaken zijn voor me die dag.
Dus als ik dan nog een beetje vooraan kan komen, zeker bij LIVE zal perfect zijn.

Cootje wrote:
….daarbij kun je altijd nog vooraan gaan staan zonder poortjes of wachtrij, en dan bedoel écht vooraan!…

dit is alvast iets om rekening mee te houden dan.

vooral, Billy Idol –> Jonathan Jeremiah –> LIVE ,zal één van de hoofdzaken zijn voor me die dag.
Dus als ik dan nog een beetje vooraan kan komen, zeker bij LIVE zal perfect zijn.

Gaat zeker lukken Dennis, daar twijfel ik echt niet aan. Het is geen Pinkpop :wink:

Precies, je kan gewoon tijdens elk optreden je nog vooraan voegen. Geen hekken, geen vakken en zo lang je niemand omver duwt ook een hele gemoedelijke sfeer

Hebben de timetable een update gegeven op de site. Vrijdag is weer correct nu en (bijna) gelijk aan wat eerder hier in het topic was vermeld. Dat Musest er niet meer tussen stond op de site, blijkt dus een foutje:

Vrijdag
16:30 Open
17:00 – 18:00 Gary Moore Band
18:30 – 19:30 Jetbone
20:00 – 21:00 Musest
21:30 – 22:30 The Vipers
23:00 – 00:30 Symfo Classics

Mooi zo... dat gaat dus een prima avondje worden.. zoals de laatste jaren het geval was... goeie zet met die coverbands.. was vroeger op Arrow ook.. zitten prima bands tussen!

Dit jaar voor het eerst baar Bospop.
Valt net voor de vakanties uit in hèt noorden dus deze keer
kon ik het regelen!
Verheug me op Billy idol en Live.
Simple minds lijkt me ook wel eens leuk om mee te maken.
Nu gaan we met de tent maar ik verwacht vrijdag middag/avond pas aan te komen.
Is er dan nog makkelijk een plekje te vinden?

Normaal gesproken nog makkelijk. Er zijn twee campings: de eerste staat tegen die tijd waarschijnlijk redelijk vol, maar een plaats voor een los tentje is dan nog wel te vinden. De tweede camping gooien ze pas open (ten minste vorig jaar was dit zo) als de eerste echt zo goed als vol staat. Maar daar is dus nog altijd meer dan genoeg plaats

Dat gaat zéker lukken! Wij zijn er ook pas op vrijdagavond en zetten onze tent op camping 2 in het verlengde van het hoofdpodium, kun je 's morgens vanuit je campingstoel genieten van het eerste optreden, mocht je het niet redden ?

Best opvallend dat naast Bospop nog geen data er bij komen voor LIVE.
Zal toch vast niet dat het uitdraait op Europees exclusief.

Had ik toch niet vewacht, zelfs geen spots helemaal onderin andere affiches of gigs in kleine zaaltjes.
Raar, vreemd, heel vreemd?

Had ik toch niet vewacht, zelfs geen spots helemaal onderin andere affiches of gigs in kleine zaaltjes.

Ik verwacht zeker nog een Vlaamse datum. TW Classic (zelfde weekend met nog een tweetal spots in te vullen) of Rock Zottegem (Enkele jaren terug deed Ed solo al die dubbel) zie ik als grootste kanshebbers

Persfoto's zijn inmiddels gewijzigd op site... (meer tourdata op komst?)
en Chad deelt filmpje met nieuw nummer via instagram...
(ik vind het heel goed klinken, lekker gitaarwerk)

Instagram filmpje is verwijderd?

Users who are viewing this thread