Bospop 2018

Ach, laten we wel zijn; Live is ook echt zo'n act die alleen in NL nog 'groot' is, vandaar dat PP ze vorig jaar ook dusdanig exclusief kon hebben.

Ach, laten we wel zijn; Live is ook echt zo’n act die alleen in NL nog ‘groot’ is, vandaar dat PP ze vorig jaar ook dusdanig exclusief kon hebben.
Dat klopt wel een beetje ja...
Maar dan nog, gek dat geen enkel zaaltje of bottomline spot op een ander festival er in zit?
Zo onbekend is de band niet, de wereldtour die Ed solo langs zaaltjes en theaters deed met de Throwing Copper tour was een succes.
Blijkbaar is men de band buiten NL nog niet geheel vergeten nog?

Ik geloof ook niet dat Bospop de enkele datum blijft...

Wijziging in het programma: http://www.bospop.nl/bospop-2018/programmawijziging-colin-macleod-vervangt-bruce-hornsby/
Bruce Hornsby komt helaas niet.

Loveless wrote:
Ach, laten we wel zijn; Live is ook echt zo’n act die alleen in NL nog ‘groot’ is, vandaar dat PP ze vorig jaar ook dusdanig exclusief kon hebben.

Dat klopt wel een beetje ja…
Maar dan nog, gek dat geen enkel zaaltje of bottomline spot op een ander festival er in zit?
Zo onbekend is de band niet, de wereldtour die Ed solo langs zaaltjes en theaters deed met de Throwing Copper tour was een succes.
Blijkbaar is men de band buiten NL nog niet geheel vergeten nog?

Ik geloof ook niet dat Bospop de enkele datum blijft…
ziet er naar uit dat Bospop voor LIVE wel europees exclusief gaat zijn...
http://freaks4live.com/#tour

Lijkt inderdaad zo te zijn. Opvallend...

Ook jammer dat Bruce Hornsby met een voor mij onbekende naam is vervangen. Had eigenlijk ook graag nog een rock naam gezien

Hahahaha, ik kijk hier sinds weken weer op en m'n hele scherm knalt iedere seconde omhoog. Het komt door het bericht van Dennis met een verwijderde video waarvan de grootte heel langzaam minder wordt. Probeer er aub niks aan te doen: het is grappig.

via Livefanclub.nl
Volgens een interview, wat Ed gisteren gaf, kunnen we in juni een nieuw nummer verwachten met de naam; "Love lounge". Dat zou dus kunnen betekenen dat we dit Live/live mee mogen meemaken op Bospop. Who' s exicted?

“According to Ed, “[Live’s] new single is called ‘Love Lounge’. We have a mix we really like and I think we are going to be putting it out in June, alongside the tour.”

https://www.alternativenation.net/live-announce-new-music-ed-kowalczyk/

Binnenkort nieuwe album en nieuwe merch van Live...
Video bij de eerste single Love Lounge is al opgenomen.

Erg veel zin in het weekend op Bospop!
Is het makkelijk met parkeren eigenlijk?
Hebben campingtickets en zie wel een parkeerterrein op de plattegrond maar is daar genoeg plek zo vrijdag rond het middag uur?
Heeft iemand in het forum misschien ervaring met Bospop?

Plek genoeg daar. Is een groot weiland waar je in kan parkeren. Zolang het redelijk droog blijft (daar lijkt het wel op) is het ook zeer goed begaanbaar. Wel een stukje lopen met je kampeerspullen dus zorg dat je of niet te zwaar beladen bent of dat je een wagentje mee hebt om de zwaardere spullen te vervoeren.

Ok.Fijn dan houd ik daar rekening mee!
Het weer ziet er volgens de voorspelling super uit.
Voor mij de 1e x Bospop.
Dus ik ben benieuwd. . ..

Mirjam,

inderdaad een goede tip; een bolderkar of steekwagentje of iets dergelijks, geen kleine zwenkwieltjes, die lopen vast in het weilandgras... voor ons al de 12e keer dit jaar... elke keer weer een groot feest, vooral ook op de Camper/Caravancamping.. erg gemoedelijk allemaal met ook nog eens super vriendelijke vrijwilligers, van de Toiletten/Doucheruimte tot en met het barpersoneel.. Hulde voor hen!!!! :!:
Je zult je al snel thuis voelen daar!!

GOED SMEREN
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1745380758903329&id=169756479799106

MEDEDELINGEN VAN HUISHOUDELIJKE AARD

We gaan een zonovergoten Bospopweekend tegemoet met vrij hoge temperaturen en weinig verkoeling. Langzaam maar zeker beginnen onze gasten hun spullen in te pakken. Dus tijd voor enkele mededelingen van huishoudelijke aard om ervoor te zorgen dat je een heerlijk sfeervol en gezellig festival tegemoet gaat:

• Neem zonnebrand mee
Zorg ervoor dat je jezelf voldoende insmeert met factor 30 of hoger (en tijdig herhaalt). Mocht je zonnebrandcrème vergeten? Dan is er voldoende zonnebrandcrème verkrijgbaar bij de campingwinkel (tegenover de hoofdingang, eveneens bereikbaar voor festivalbezoekers zonder campingbandje).
• Neem een petje mee. Je hoofd zal je dankbaar zijn ?
• Neem antimuggenmiddel mee
• Drink voldoende water
Elke festivalbezoeker mag 1 plastic drinkflesje per persoon zonder dop meenemen om te gebruiken/hervullen. Er is gratis drinkwater verkrijgbaar aan de tapkranen van de toiletgroepen.
• Door de droogte is de ondergrond op een aantal plekken ongelijk, wees daar alert op en draag deugdelijk schoeisel.
• Wees voorzichtig met rookwaren en zorg ervoor dat rookwaren op een juiste wijze worden gedoofd.

Bij de EHBO posten staat EHBO klaar met emmers & sponsen ter verkoeling, evenals bij de barriers/voorkant podium tentstage.

Tot vrijdag, zaterdag en/of zondag! We gaan er een topweekend van maken!

Users who are viewing this thread