Bospop 2018

Nou, wat een verschil met vorig jaar. Dit is gewoon een geheel andere doelgroep. Wat Live moet op zo'n festival is mij een raadsel.

Een geheel andere doelgroep lijkt me (vooralsnog) overdreven. Het zal vooral afhangen van de laatste namen. Als hierbij nog een aantal jaren 90 alternative bands en wat stevigere rockbands bij zitten heb je denk ik een vergelijkbaar programma als vorig jaar. Dan valt Live ook meer op zijn plek.

dat vind ik ook, er zal ongetwijfeld nog wel een grote naam bij komen, BP is groot geworden dankzij die bands en hun publiek.. Een totaal nieuwe doelgroep aanboren lijkt me niet verstandig, er zijn al genoeg festivals die uit dezelfde vijver vissen.. BP moet zeker vasthouden aan een aantal "oude namen" het publiek dat daar op afkomt is ook goed voor een stevige food en drank omzet.. zeker belangrijk voor elk festival.. We gaan afwachten en hopen op een paar mooie toevoegingen.. wij, een groep van +/- 20 pers. zijn zeker weer 3 dagen op het festival en camping te vinden!!

Vind de line-up al wel aardig en denk dat het een weekendje Bospop wordt. Denk trouwens dat er nog wel een act van Retropop komt en dan denk ik aan PIL. Zij hebben nog niet veel optredens staan. Verder hoop ik nog op Lenny Kravitz of Deep Purple. Als vrouwelijke artiest is Kim Wilde nog een mogelijkheid, alleen staat ze wel veel in de UK geprogrammeerd.

Zo maar eens een poging wagen...
De eerste keer dagje Bospop.
Benieuwd hoe deze vvk verloopt...

Succes mensen!
Laat weten als je er bij bent

Kaarten krijgen voor Bospop stelt niks voor. Nog nooit moeite mee gehad. Nu ook zonder enige moeite . Het is geen Pinkpop of Werchter :-)

Kaarten krijgen voor Bospop stelt niks voor. Nog nooit moeite mee gehad. Nu ook zonder enige moeite . Het is geen Pinkpop of Werchter ?

idd, zondagticket in the pocket ;)

Hmm wel een beetje jammer dat je een uur na de start van de verkoop een mail van de Live fanclub krijgt dat je via hun dagkaarten voor 60 euro en weekendkaarten voor 100 euro kunt kopen :(

Hmm wel een beetje jammer dat je een uur na de start van de verkoop een mail van de Live fanclub krijgt dat je via hun dagkaarten voor 60 euro en weekendkaarten voor 100 euro kunt kopen ?
Hadden ze vorige week al via Facebook gemeld :p

Zo maar eens een poging wagen…
De eerste keer dagje Bospop.
Benieuwd hoe deze vvk verloopt…

Succes mensen!
Laat weten als je er bij bent

Kaarten krijgen voor Bospop is nooit een probleem (iig niet de laatste jaren). Uitverkocht zijn de kaarten op de nieuwe locatie namelijk nog nooit geweest, ook niet de camping of weekend kaarten

Bas,
in 2015 was er wel een uitverkocht Bospop, ik meen de dag dat Racoon toen optrad.. de Zaterdag als ik me niet vergis.. ook was er een uitverkochte cararvan camping dat jaar.. vrienden die te laat waren voor een caravan ticket vingen bot toen.. moesten met een tentje op pad ja... :lol:

Verdorie... dat is dan jammer.. Schijnt dat Blackmore`s Rainbow ook weer op pad is deze zomer... laat maar komen!!! hebben een waardige vervanger voor onze Ronnie!!!!

Even de tourdata bekeken van Rainbow: gaat maar tot april.... wie weet... is wel een memory`s of rock tour... zou goed passen op BP !!!

Deep Purple tour: zondag 15 juli nog open.... in dat weekend op festivals in France... even op en neer naar BP ?

Paul Simon zou ook niet verkeerd zijn op 14 juli, maar dat zal wel niet in het budget passen...

We hebben het nu wel over dure jongens ja.. is eigenlijk jammer ja dat dit niet mogelijk is... maar we blijven hopen!

Users who are viewing this thread