Top 2000

Weet niet of ik er al vorig jaar mee begonnen was, of pas dit jaar, maar vrijwel elke werkdag begin ik lekker ontspannen op de bank met m'n ontbijt en een Pokémon aflevering. Inmiddels net aangekomen bij seizoen 5 (laatste seizoen van Johto uit t hoofd), iets van aflevering 209. Heerlijk.
In coronatijd de eerste 12 seizoenen gekeken waarvan 4 in een week quarantaine. Niet heel trots op maar super mee vermaakt

En, overleefd?
Ik had de mazzel om voor 6:00-7:00 ook nog een kaartje op Ticketswap te scoren (terwijl ik m’n eerste uur in het café beleefde). Ben toen Echoes werd ingestart het café uitgelopen om m’n Taylor Swift vlag + bordje terug te claimen (Die waren afgepakt :ROFLMAO:) en om op tijd weer in de rij aan te kunnen sluiten voor het volgende uur. Als je tickets hebt voor meerdere uren op rij moet je namelijk wel het café uit, ze vegen het helemaal leeg.

Beste wensen allemaal! Op een mooi (live) muziek jaar. En dat we dit jaar maar weer veel mogen ouwehoeren met elkaar over muziek, films, boeken games, festivals en concerten.

Want dit blijft toch wel één van de weinige online plekken waar er op een fijne manier met elkaar wordt gecommuniceerd. Ik dacht ooit dat forums dood waren, maar sinds ik hier op zit is het tegendeel gebleken. Proost!

Ach, als we het toch over smaak hebben: waarom staat zo’n zaadloos nummer als there is a light that never goes out van the Smiths zo hoog?

Users who are viewing this thread