Top 2000

Ik heb een dochter van 16 die de kaartjes héél graag wil overnemen
(En ja, idd omwille TS…)
Hoeveel kaartjes wil ze hebben? Ik heb er nog steeds 4 over.

Denk dat ik zelf pas later vandaag de knoop doorhak of ik nog daadwerkelijk ga, maar dan zal ik hoe dan ook twee kaartjes op overschot hebben.

Stuur maar een pm, maak jou en je dochter er graag blij mee

• Leuk
Waarderingen: Brian en DenVaBe
Ik meende gehoord te hebben dat van de stemmers t/m 15 jaar oud, de Bankzitters zes keer in de top tien hadden gestaan.
Net als stemmen voor de 2e Kamer, is een leeftijdsgrens voor stemmen op de Top2000 geen gek idee. Ik gun elke generatie zijn muziek maar de Bankzitters zakken door de ondergrens. Gelukkig verzachtte Pink Floyd en nu Radiohead direct de pijn.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Net als stemmen voor de 2e Kamer, is een leeftijdsgrens voor stemmen op de Top2000 geen gek idee. Ik gun elke generatie zijn muziek maar de Bankzitters zakken door de ondergrens. Gelukkig verzachtte Pink Floyd en nu Radiohead direct de pijn.
Ach, sommige mensen van boven die leeftijdsgrens hebben ook een wanstaltige smaak, het is een afspeellijst, laat lekker iedereen stemmen. De ene generatie stemt Gotta Catch Em All omhoog, de volgende weer Bankzitters

Wel tof om Piano Man in dat rijtje te zien staan. Al is het inderdaad een lijst met een aantal verschrikkelijke artiesten. Ik bedoel, Danny Vera! :P

Hebben die Bankzitters een oproepje gedaan om zoveel mogelijk voor ze te stemmen oid?

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Bij de Tweede Kamer zou ik die grens eerder aan de bovenkant willen zien ;).
Verder heeft het ook wel zijn charme dat je meer dan eens kan vloeken als een nummer van Guus Meeuwis één plek boven Radiohead voorbij komt!

En ik overdreef dus wat met zes keer, maar de Bankzitters toch 40% van de top 10 als het aan de jongste stemmers lag!

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Wel tof om Piano Man in dat rijtje te zien staan. Al is het inderdaad een lijst met een aantal verschrikkelijke artiesten. Ik bedoel, Danny Vera! :P

Hebben die Bankzitters een oproepje gedaan om zoveel mogelijk voor ze te stemmen oid?
Ja mooi, je ziet inderdaad dat zelfs in die leeftijdsgroep de nostalgie naar de lijst heel groot is. Zijn allemaal nummers uit de top 10 van vorig jaar + Eminem en Bankzitters

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ja mooi, je ziet inderdaad dat zelfs in die leeftijdsgroep de nostalgie naar de lijst heel groot is. Zijn allemaal nummers uit de top 10 van vorig jaar + Eminem en Bankzitters
Eminem leeft kennelijk inderdaad ook nog bij de jongsten, dat is wel tof. Dat was ook voor mij een ding rond de brugklas volgens mij.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje
Als je de Bankzitters in je lijst hebt, heb je gewoon nog niet genoeg goeie muziek gehoord. Dat komt vanzelf met de jaren.
Akkoord met deze! Sowieos ben ik al blij dat er jongeren zijn die naar de top2000 luisteren en zo oude klassiekers leren kennen. Dan begin je met Piano Man en Africa en een jaar later pak je er een paar andere bij en zo raak je er steeds dieper in verzeild. Zo ging het bij mij toen ik met mijn ouders zat mee te luisteren bij de eerste lijst in 1999. Dus oke, ik vergeef ze de Bankzitters dan maar.

Ik stemde een jaren geleden als tiener ook nog Imagine Dragons de lijst in, dat is nu veranderd naar Radiohead, Nick Cave etc. etc. Zie het inderdaad maar als een mooie manier om in de muziek te rollen ;)

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread