Top 2000

Ach, sommige mensen van boven die leeftijdsgrens hebben ook een wanstaltige smaak, het is een afspeellijst, laat lekker iedereen stemmen. De ene generatie stemt Gotta Catch Em All omhoog, de volgende weer Bankzitters
Verder heeft het ook wel zijn charme dat je meer dan eens kan vloeken als een nummer van Guus Meeuwis één plek boven Radiohead voorbij komt!

Niks mis met Pokémon en Guus Meeuwis. Beiden beter dan Radiohead.

• Haha
Waarderingen: elo en Joslittel
Happy Excuse Me GIF

• Leuk
Waarderingen: gretz en Joslittel
Nou doe je het erom Bas!! Je kan een pleidooi houden over de nostalgische waarde van dat Pokemon nummer maar echt niet dat het een beter nummer is dan Radiohead.

Ik kan Pokémon woord voor woord meezingen, pure pracht. Radiohead vind ik maar niks, dus ik meen het!

Is Meau één plek boven de Beatles een betere vergelijking?

Meau komt niet uit Brabant, dusja, dat haalt het niet.

En het zijn nu eigenlijk alleen nog maar geweldige nummers. Morgen weer oliebollen bakken met de top 2000 op de achtergrond. Heerlijk!!

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

met deze lijst kun je je uren bezig houden

scoll en verbaas je

welke nummers staan nu niet meer in de lijst (bijv: a night like this van caro emerald stond ooit op nr 22 , en is nu uit de lijst)
dandy warhalls - bohemian like you is het slechtste nr uit de geschiedenis van de top 2000, want slechts 1 jaar erin gestaan, en dan ook nog op nr 2000

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en gretz
Toen dat Pokemon nummer er ooit inkwam kon ik er echt niet tegen. Inmiddels is het een stukje folklore die bij de lijst hoort dus lekker zitten meebrullen om de laatste werkdag van het jaar mee te starten! Nummertje hoor. Beter dan Radiohead? Wie zal het zeggen..

• On fire
Waarderingen: Koekdoos
Weet niet of ik er al vorig jaar mee begonnen was, of pas dit jaar, maar vrijwel elke werkdag begin ik lekker ontspannen op de bank met m'n ontbijt en een Pokémon aflevering. Inmiddels net aangekomen bij seizoen 5 (laatste seizoen van Johto uit t hoofd), iets van aflevering 209. Heerlijk.

Weet niet of ik er al vorig jaar mee begonnen was, of pas dit jaar, maar vrijwel elke werkdag begin ik lekker ontspannen op de bank met m'n ontbijt en een Pokémon aflevering. Inmiddels net aangekomen bij seizoen 5 (laatste seizoen van Johto uit t hoofd), iets van aflevering 209. Heerlijk.
Op welke streamingsdienst?

Aardige baan heb je 😅

Users who are viewing this thread