Koekdoos Headliner 22 okt 2018 8.337 11.715 31 dec 2024 #941 elo zei: Aardige baan heb je Klik om te vergroten... Thuis op de bank voordat de daadwerkelijke werkdag begint uiteraard Oasiss zei: Twintig minuten ontbijten 's ochtends is zo gek nog niet, toch? Klik om te vergroten... Wel als je je ontbijt in één minuut op hebt.
elo zei: Aardige baan heb je Klik om te vergroten... Thuis op de bank voordat de daadwerkelijke werkdag begint uiteraard Oasiss zei: Twintig minuten ontbijten 's ochtends is zo gek nog niet, toch? Klik om te vergroten... Wel als je je ontbijt in één minuut op hebt.
luluasas Support act 9 mei 2023 767 706 31 dec 2024 #942 Koekdoos zei: Weet niet of ik er al vorig jaar mee begonnen was, of pas dit jaar, maar vrijwel elke werkdag begin ik lekker ontspannen op de bank met m'n ontbijt en een Pokémon aflevering. Inmiddels net aangekomen bij seizoen 5 (laatste seizoen van Johto uit t hoofd), iets van aflevering 209. Heerlijk. Klik om te vergroten... In coronatijd de eerste 12 seizoenen gekeken waarvan 4 in een week quarantaine. Niet heel trots op maar super mee vermaakt Waarderingen: Koekdoos, Oasiss en Joslittel
Koekdoos zei: Weet niet of ik er al vorig jaar mee begonnen was, of pas dit jaar, maar vrijwel elke werkdag begin ik lekker ontspannen op de bank met m'n ontbijt en een Pokémon aflevering. Inmiddels net aangekomen bij seizoen 5 (laatste seizoen van Johto uit t hoofd), iets van aflevering 209. Heerlijk. Klik om te vergroten... In coronatijd de eerste 12 seizoenen gekeken waarvan 4 in een week quarantaine. Niet heel trots op maar super mee vermaakt
elo Headliner 3 dec 2013 6.529 6.038 31 dec 2024 #943 Oasiss zei: Twintig minuten ontbijten 's ochtends is zo gek nog niet, toch? Klik om te vergroten... Wel ja, als je vóór werk kijkt haha Waarderingen: Oasiss
Oasiss zei: Twintig minuten ontbijten 's ochtends is zo gek nog niet, toch? Klik om te vergroten... Wel ja, als je vóór werk kijkt haha
Timmetje Droomheadliner 4 mrt 2015 14.958 9.501 31 dec 2024 #944 Oasiss zei: Op welke streamingsdienst? Klik om te vergroten... Er staat ook heel veel op Netflix!
Sjakie de Wit Sunset slot 17 feb 2014 2.497 3.867 31 dec 2024 #945 Ben er nog niet helemaal over uit wat ik erger vind. De vertegenwoordiging van de bankzitters of het stoicijns blijven stemmen op Rammstein. Waarderingen: Davidd en elo
Ben er nog niet helemaal over uit wat ik erger vind. De vertegenwoordiging van de bankzitters of het stoicijns blijven stemmen op Rammstein.
B BeWario Support act 27 jun 2023 966 946 31 dec 2024 #946 Sjakie de Wit zei: Ben er nog niet helemaal over uit wat ik erger vind. De vertegenwoordiging van de bankzitters of het stoicijns blijven stemmen op Rammstein. Klik om te vergroten... Toch wel ander kaliber van elkaar toch? Waarderingen: Joslittel
Sjakie de Wit zei: Ben er nog niet helemaal over uit wat ik erger vind. De vertegenwoordiging van de bankzitters of het stoicijns blijven stemmen op Rammstein. Klik om te vergroten... Toch wel ander kaliber van elkaar toch?
luluasas Support act 9 mei 2023 767 706 31 dec 2024 #947 BeWario zei: Toch wel ander kaliber van elkaar toch? Klik om te vergroten... Heerlijk 2x Rammstein en dan ff bijkomen met de peppers en de Stones. Waarderingen: Piebe71 en InsaniTiny
BeWario zei: Toch wel ander kaliber van elkaar toch? Klik om te vergroten... Heerlijk 2x Rammstein en dan ff bijkomen met de peppers en de Stones.
Sjakie de Wit Sunset slot 17 feb 2014 2.497 3.867 31 dec 2024 #948 BeWario zei: Toch wel ander kaliber van elkaar toch? Klik om te vergroten... Niet in de zin dat het me allebei stoort. Maar daar zal ik zelf maar mee moeten dealen
BeWario zei: Toch wel ander kaliber van elkaar toch? Klik om te vergroten... Niet in de zin dat het me allebei stoort. Maar daar zal ik zelf maar mee moeten dealen
Oasiss Headliner 4 okt 2016 5.779 6.925 31 dec 2024 #949 Sjakie de Wit zei: Ben er nog niet helemaal over uit wat ik erger vind. De vertegenwoordiging van de bankzitters of het stoicijns blijven stemmen op Rammstein. Klik om te vergroten... Er staan nogal wat niet zo brandschone namen in de lijst. Maar laten we de gedachte van de feestdagen toch maar vasthouden en sfeerbeheer pas weer in 2025 testen . Waarderingen: Falladain, BeWario, elo en nog 4 andere personen
Sjakie de Wit zei: Ben er nog niet helemaal over uit wat ik erger vind. De vertegenwoordiging van de bankzitters of het stoicijns blijven stemmen op Rammstein. Klik om te vergroten... Er staan nogal wat niet zo brandschone namen in de lijst. Maar laten we de gedachte van de feestdagen toch maar vasthouden en sfeerbeheer pas weer in 2025 testen .
Joe Subheadliner 22 feb 2016 4.074 3.771 31 dec 2024 #950 Rammstein in zo'n lijst lijkt me toch echt niet zo gek? Waarderingen: Paddy
Joslittel Droomheadliner 17 feb 2016 10.335 14.068 31 dec 2024 #951 Joe zei: Rammstein in zo'n lijst lijkt me toch echt niet zo gek? Klik om te vergroten... Ik ben voor het advies van Oasis en dit onderwerp even laten rusten tot 2025 Waarderingen: Falladain en Oasiss
Joe zei: Rammstein in zo'n lijst lijkt me toch echt niet zo gek? Klik om te vergroten... Ik ben voor het advies van Oasis en dit onderwerp even laten rusten tot 2025
elo Headliner 3 dec 2013 6.529 6.038 31 dec 2024 #952 Joslittel zei: Ik ben voor het advies van Oasis en dit onderwerp even laten rusten tot 2025 Klik om te vergroten... Want kritiek uiten doen we wel op momenten waarop anderen dat willen Edit; maargoed, die Rammstein discussie is al 30x gevoerd natuurlijk. Dus vooruit. Waarderingen: Oasiss
Joslittel zei: Ik ben voor het advies van Oasis en dit onderwerp even laten rusten tot 2025 Klik om te vergroten... Want kritiek uiten doen we wel op momenten waarop anderen dat willen Edit; maargoed, die Rammstein discussie is al 30x gevoerd natuurlijk. Dus vooruit.
Oasiss Headliner 4 okt 2016 5.779 6.925 31 dec 2024 #953 Het is wel gewoon kutmuziek natuurlijk. Waarderingen: elo
Piebe71 Sunset slot 15 dec 2022 2.217 4.953 31 dec 2024 #954 Of Sjakie de Wit zei: Ben er nog niet helemaal over uit wat ik erger vind. De vertegenwoordiging van de bankzitters of het stoicijns blijven stemmen op Rammstein. Klik om te vergroten... Of niet overal een ding van willen maken Waarderingen: Paddy en Joslittel
Of Sjakie de Wit zei: Ben er nog niet helemaal over uit wat ik erger vind. De vertegenwoordiging van de bankzitters of het stoicijns blijven stemmen op Rammstein. Klik om te vergroten... Of niet overal een ding van willen maken
Koekdoos Headliner 22 okt 2018 8.337 11.715 1 jan 2025 #955 Het was weer een feest, nu door met onze nieuwjaarstraditie: Van Top2000 door naar de Toppers!
Loek123 Headliner 7 nov 2019 7.225 12.269 1 jan 2025 #956 Koekdoos zei: door naar de Toppers! Klik om te vergroten... Ik kan me geen slechter begin van het nieuwe jaar voorstellen. Beste wensen voor 2025 @Koekdoos Waarderingen: elo, Tinus101, Dr. Hannibal en nog 2 andere personen
Koekdoos zei: door naar de Toppers! Klik om te vergroten... Ik kan me geen slechter begin van het nieuwe jaar voorstellen. Beste wensen voor 2025 @Koekdoos
gretz Randprogramma 5 mrt 2019 162 229 1 jan 2025 #957 Joris zei: En, overleefd? Klik om te vergroten... Ik had de mazzel om voor 6:00-7:00 ook nog een kaartje op Ticketswap te scoren (terwijl ik m’n eerste uur in het café beleefde). Ben toen Echoes werd ingestart het café uitgelopen om m’n Taylor Swift vlag + bordje terug te claimen (Die waren afgepakt ) en om op tijd weer in de rij aan te kunnen sluiten voor het volgende uur. Als je tickets hebt voor meerdere uren op rij moet je namelijk wel het café uit, ze vegen het helemaal leeg.
Joris zei: En, overleefd? Klik om te vergroten... Ik had de mazzel om voor 6:00-7:00 ook nog een kaartje op Ticketswap te scoren (terwijl ik m’n eerste uur in het café beleefde). Ben toen Echoes werd ingestart het café uitgelopen om m’n Taylor Swift vlag + bordje terug te claimen (Die waren afgepakt ) en om op tijd weer in de rij aan te kunnen sluiten voor het volgende uur. Als je tickets hebt voor meerdere uren op rij moet je namelijk wel het café uit, ze vegen het helemaal leeg.
Davidd Geliefde act 7 jul 2021 1.388 2.518 1 jan 2025 #958 Beste wensen allemaal! Op een mooi (live) muziek jaar. En dat we dit jaar maar weer veel mogen ouwehoeren met elkaar over muziek, films, boeken games, festivals en concerten. Want dit blijft toch wel één van de weinige online plekken waar er op een fijne manier met elkaar wordt gecommuniceerd. Ik dacht ooit dat forums dood waren, maar sinds ik hier op zit is het tegendeel gebleken. Proost! Waarderingen: luluasas, Nizjni, Tinus101 en nog 7 andere personen
Beste wensen allemaal! Op een mooi (live) muziek jaar. En dat we dit jaar maar weer veel mogen ouwehoeren met elkaar over muziek, films, boeken games, festivals en concerten. Want dit blijft toch wel één van de weinige online plekken waar er op een fijne manier met elkaar wordt gecommuniceerd. Ik dacht ooit dat forums dood waren, maar sinds ik hier op zit is het tegendeel gebleken. Proost!
Paddy Headliner 16 dec 2014 6.916 5.466 1 jan 2025 #959 Ach, als we het toch over smaak hebben: waarom staat zo’n zaadloos nummer als there is a light that never goes out van the Smiths zo hoog?
Ach, als we het toch over smaak hebben: waarom staat zo’n zaadloos nummer als there is a light that never goes out van the Smiths zo hoog?
wenteldave Droomheadliner 21 apr 2019 14.403 17.783 1 jan 2025 #960 Paddy zei: Ach, als we het toch over smaak hebben: waarom staat zo’n zaadloos nummer als there is a light that never goes out van the Smiths zo hoog? Klik om te vergroten... Nu wordt het persoonlijk! Waarderingen: Nelios
Paddy zei: Ach, als we het toch over smaak hebben: waarom staat zo’n zaadloos nummer als there is a light that never goes out van the Smiths zo hoog? Klik om te vergroten... Nu wordt het persoonlijk!