Bospop 2018

Sting staat ook nog in Paleis Soestdijk op 7 juli. Staat een week eerder ook al op CAS. Had ook niet misstaan op Bospop.
https://www.nu.nl/muziek/5082182/sting-geeft-optreden-landgoed-paleis-soestdijk.html

Laten we dan even gaan speculeren wat er nog bij gaat komen. Ik denk/hoop nog op volgende namen:

Racoon/De Dijk: er zal nog wel iets Nederlands worden gepland. Gezien geruchten voor de vorige ronde ga ik uit van minimaal een van deze twee
Riverside: Staan de 13e op een festival in Duitsland. Zou denk ik een mooie aanvulling zijn
Triggerfinger: Hebben de zondag nog vrij en staan zaterdag op de Zwarte Cross, dus zijn in de buurt

Triggerfinger: Hebben de zondag nog vrij en staan zaterdag op de Zwarte Cross, dus zijn in de buurt
al stonden ze niet op de ZC... Triggerfinger is altijd wel in de buurt ;)

Misschien delen ze wel weer namen Retropop en dat Bluesfestival van Johan Derksen.
Dat was vorig jaar ook. Ik vind het altijd moeilijk te voorspellen. Maar ik mag hopen dat ze met een paar goede namen komen want buitenom LIVE vind ik het tot nu toe nog niet veel. Al is dat natuurlijk een kwestie van smaak.

Ik vind het buiten LIVE om ook al karig. Ik had me voorgenomen blind een ticket te scoren maar ik had niet voor mogelijk gehouden dat ik het zo kut zou vinden.

Zie veel namen voorbij komen die nog mogelijk zijn, maar zou Fleedwood Mac nog een optie kunnen zijn om toch nog een grote naam toe te voegen.

Zie veel namen voorbij komen die nog mogelijk zijn, maar zou Fleedwood Mac nog een optie kunnen zijn om toch nog een grote naam toe te voegen.

Kort en krachtig: Nee.
Als ze al op tour zijn zitten ze dit jaar eerst in de VS. Daarbij kan BP dat nooit betalen. Die zijn echt te duur. Sterk gerucht dat ze 1 van de headliners zijn voor PP 2019. Daar heeft Jan Smeets al iets over gezegd.

PJ het zou kunnen dat ze te duur zijn, maar nog een paar namen die live zeer goed zijn en mij al aangenaam verrast hebben op Retropop zijn Kim Wilde en Tom Jones. Twee jaar geleden stond Eisbrecher ook op Bospop, maar die mogen van mij wel weer terugkomen. Waren toen heel vroeg geprogrameerd en hadden echt een groter publiek verdient.

Kim wilde en Tom Jones zijn zeker namen die zomaar in de line up zouden kunnen zitten.
Geen idee of ze ook touren komende zomer. Kim Wilde volgens mij wel
------
http://www.parkcitylive.nl/2018/01/chefspecial-en-miss-montreal-eerste-namen-editie-2018/
Eerste namen parkcity Live vandaag bekend. Deze week volgt nog meer.

Santana naar ZiggoDome... Die kan uit de geruchten. Teminste, als iemand hem verwachte...

Hoop op een paar grote namen, verder maakt het mij niet uit of ze recent zijn geweest op BP. Maar hopelijk géén Ringo Starr meer.. was gewoon ruk toen.. Kim Wilde: ja, uit nostalgisch oogpunt gezien..

Mijn wens?
Deep Purple, Scorpions, Angel (bestaan ze nog??) Earring, Glenn Hughes, Heart, Dave Meniketti,

Ik denk dat Simple Minds ook wel een kans maakt om te komen.

Aangezien de organisatie zelf vorige week heeft gezegd dat ze nog wachten op 1 of 2 headliners verwacht ik zeker nog 2 grote namen.
Simple Minds staat al vanaf het begin op mijn lijstje. Maar ook Lenny Kravitz, Deep Purple, James Blunt en Skunk Anansi staan hoog op mijn lijstje.
Zijn allemaal mogelijkheden voor het weekend van Bospop...

Zal het Bospop lukken om een band van Resurrection Fest Barcelona te pakken.
Als je aanheadliners denkt, KISS kan de 15e?
Scorpions kunnen eventueel denk ik.
Prophets of Rage lijkt me ook niet echt een onmogelijke voor Bospop, zeer aannemelijk zelfs toch?

Prima namen voor Bospop, maar James Blunt... het publiek moet ook weer niet te jong worden.. daar hebben we Pinkpop voor..

Ik ben ook wel benieuwd. Naar mijn idee hebben ze met LIVE en A-ha eigenlijk al twee potentiële headliners op het affiche (al wordt ik zelf niet echt koud of warm van A-ha). Dus de aankondiging alleen al dat er nog 1 of 2 headliners bij de volgende worp zitten, maakt me al benieuwd.

Worden een hoop goede en ook daadwerkelijk mogelijke namen genoemd hierboven. Lenny Kravitz, Deep Purple, Scorpions... ze mogen wat mij betreft wel komen hoor.

In het bericht in de krant stond dat de 25e de rest van het programma zou worden aangekondigd (misschien min een of twee namen, al stond dat er niet bij) en dan zal ook de dagindeling wel bekend worden. Een weekje wachten dus nog.

Trouwens, las dat Johan weer bij elkaar is en ook festivals gaat doen. Misschien ook nog wel iets voor Bospop voor overdag ergens?

Ik ga gokken op Deep Purple, is weer lang geleden dat ze op BP stonden en hun gig in de Ziggo dome vorig jaar was prima hoor.. zou een waardige headliner zijn voor een van de twee dagen.. maakt mij niet uit welke.. Ook Kravitz kan mij wel bekoren.. we gaan het zien rond de 25e !

Is Robert Plant een optie?
Deep Purple zou ik helemaal geweldig vinden, maar heb m'n twijfels of die er zullen staan...

14 en 15 juli nog vrij op de tourkalender van DP.. de dagen ervoor zitten ze in Frankrijk..?!?!
Robert Plant mag van mij altijd.. niks mis mee

Users who are viewing this thread