Bospop 2018

DennisvdBr wrote:
LIVE, als ze komen, ga ik naar Bospop!

Deze spookte zojuist weer door mijn gedachten…
In maart 2018 al wat data in Australië staan.

Daar zou ik direct voor tekenen, maar aanwijzingen zie ik er niet direct voor.
Ik gok op aankondiging van De Dijk en Triggerfinger. Verder laat ik me verrassen

Lenny Kravitz, A-ha en/of Simple Minds. Ik vermoed dat van deze drie er wel eentje tussen zit donderdag.

Ik denk dat er bij de headliner meer richting een NL act en gedacht moet worden en voor de andere dag een niet al te classic-act.
Gezien de 'vernieuwing' van de laatste jaren.

Overigens, ik vroeg me af. Is er een patroon te vinden tussen Pinkpop acts en jaar later Bospop, en vice versa?
Doe Maar of Kensington bijvoorbeeld, afgelopen jaren.

Ik denk dat er bij de headliner meer richting een NL act en gedacht moet worden en voor de andere dag een niet al te classic-act.
Gezien de ‘vernieuwing’ van de laatste jaren.

Overigens, ik vroeg me af. Is er een patroon te vinden tussen Pinkpop acts en jaar later Bospop, en vice versa?
Doe Maar of Kensington bijvoorbeeld, afgelopen jaren.

Is denk ik toeval geweest maar als Bospop met Guus komt donderdag :oops:

Guus maakte er anders wel een feestje van. Heb de laatste jaren een stuk of wat optredens van hem gezien en dit was op een optreden uit een theatertour na toch wel het beste misschien.

Ik bedoel er verder ook niks mee hoor. Van mij mag hij zeker de polonaise in gang zetten :wink:
Ik zou het alleen geen headliner vinden, net zo als Doe Maar vorig jaar. Voor festivalsafsluiters verwacht ik persoonlijk net wat meer.

Nou, ik doelde niet zo zeer op Meeuwis.
Maar misschien de subs van 2017 - Kenington, Imagine Dragons of LIVE.
Dan zie ik nog wel kans op Passenger, Biffy Clyro die ook op tour zijn in 2018.
The Ten Bells, NU of Nooit winnaar 2016, zie ik wel als Limburgse inbreng. Al is een Nu of Nooit winnaar nooit echt goed doorgebroken, is de begeleiding laatste jaren behoorlijk verbeterd naar een goede opstap.
Daar zal best nog 1 of 2 van naar Bospop kunnen denk ik.

Anders om, zijn Therapy?, Wolfmother of Tyler Bryant zie ik wel de MOJO-wissel anders om maken...

Iets uit dit rijtje vermoed ik.....
Simple Minds, A-HA, van Morrissen, Lenny Kravitz, Status Quo, Billy Idol, De Dijk, Racoon, Amy MacDonald.
Iets uit de hoge hoed wat niemand verwacht: LIVE.
Zal je morgen zien dat ik er helemaal naast zit :lol:

Heb zn vermoeden dat Live een zekerheidje is voor 2018 verder acht ik de kans ook groot dat De Dijk er zal staan

Mijn gok:
Lenny Kravitz, Chi Coltrane, Bryan Ferry, De Dijk, Triigerfinger, Fiddler's Green, Walter Trout, Caro Emerald & Miss Montreal.

De voorverkoop van Bospop 2018 start zaterdag 27 januari om 10 uur. Volg ons op Facebook of schrijf je in voor onze nieuwsbrief om altijd het laatste nieuws te ontvangen.

Koop kaarten alleen bij de officiële voorverkoopadressen die op onze site staan. Dan weet je in elk geval zeker dat de kaarten echt zijn en dat je niet te veel betaalt. Kaarten kosten 69,- euro voor een dagticket excl. bespreekkosten en als je beide dagen komt kost dat 110 euro voor een passe-partout.

TICKETPRIJZEN

Dagkaarten: ZA of ZO: € 69,- euro excl. € 2,50 bespreekkosten, dagkassa € 79,-

Weekendticket: € 110,- excl. € 2,50 bespreekkosten alleen in voorverkoop beschikbaar.
Platinum VIP ticket: € 269,- incl. € 2,50 bespreekkosten alleen via TicketMaster in voorverkoop beschikbaar. Exclusief all-inclusive Vipticket met toegang tot het Bospop Skydeck. Naast toegang tot het festivalterrein, geef dit platinum Vipticket ook toegang tot de Viparea en het exclusieve skydeck waar men vanaf het balkon naar de optredens op het hoofdpodium kan kijken. Op het exclusieve skydeck is eten en drinken volledig inbegrepen en wordt een hoogwaardige lunch en diner geserveerd. Natuurlijk wordt u als VIP ontvangen en parkeert u op de VIP parkeerplaats. Meer info & bestellen
Camping: € 20,- pp excl. € 2,50 bespreekkosten in voorverkoop, dagkassa € 30,-. Details zie campingpagina
Campertickets: € 30,- per plaats excl. € 2,50 bespreekkosten in voorverkoop, dagkassa € 35,-. Aanvullend is er per persoon ook een campingticket nodig.

Kom je met een groep? Bij de online aankoop van 10 tickets krijg je het 11de ticket gratis!
Let op: dit geldt alleen voor online bestellingen via TicketMaster.

A-ha publiekstrekker op Bospop

De Noorse popgroep A-ha is volgend jaar één van de grote publiekstrekkers op Bospop. Het festival kondigt deze donderdag de komst van de band naar Weert aan.

Bospop maakt tevens een aantal namen van andere artiesten bekend die 14 en 15 juli zullen optreden. A-ha staat geprogrammeerd voor zaterdag 14 juli.

Nummer 1-hit
Het drietal met zanger Morten Harket als frontman beleefde zijn hoogtijdagen halverwege jaren tachtig. Met debuutsingle Take on me - en dankzij de videoclip die op MTV grijs gedraaid werd - scoorde de groep meteen een wereldwijde hit.

Trouwe aanhang
De opvolgers waren ook goed voor hoge noteringen. Daarna ging het bergafwaarts met A-ha. Klinkend succes blijft al jaren uit voor de Noren. Toch heeft de band nog steeds een trouwe aanhang. De laatste jaren treedt A-ha ook weer regelmatig op.

In totaal zullen op Bospop 26 bands en artiesten te zien zijn.

https://www.limburger.nl/cnt/dmf20171213_00052271/a-ha-publiekstrekker-op-bospop

Is A-Ha een publiekstrekker? Word er zelf niet heel warm van. Ben benieuwd met welke namen ze nog meer komen.

Is A-Ha een publiekstrekker? Word er zelf niet heel warm van. Ben benieuwd met welke namen ze nog meer komen.
ja, komen "namen" begreep ik.
Opvallend A-Ha op de zaterdag, als publiekstrekker, zal de zondag dan een 'kleine' afsluiter komen wellicht?

Zeer matige "Publiekstrekker" in mijn opinie
Maar wel een voortgang in de trend die Bospop de laatste jaren heeft ingezet, niet alleen classic rock, maar ook wat acts die hun grootste populariteit achter de rug hebben al.

Zeer matige “Publiekstrekker” in mijn opinie
Maar wel een voortgang in de trend die Bospop de laatste jaren heeft ingezet, niet alleen classic rock, maar ook wat acts die hun grootste populariteit achter de rug hebben al.

In verhouding met de ticketprijs, niet slecht voor een festival als Bospop imo...

Ben wel benieuwd wat er verder bij komt. A-ha is nou niet echt de naam waar ik op had gehoopt

Users who are viewing this thread