Als Bospop op dezelfde data (inclusief de dag van de week) als vorig jaar namen aankondigt, mogen we morgen de eerste worp verwachten.
Ik zie op dit moment nog niets staan dat er op wijst dat we op korte termijn iets kunnen verwachten. Ik hoop het natuurlijk wel. Normaal verwacht ik iig de eerste paar namen wel voor de kerst.
Inmiddels een aantal aankondigingen geweest voor een festival in Engeland de week voor Bospop. Hieronder een rijtje van kanshebbers:
Roger Waters: tourschema stopt momenteel dat weekend voor Bospop en heeft al drie shows in de Ziggo Dome staan niet lang voor Bospop. Onwaarschijnlijk dus, maar niet onmogelijk.
Eric Clapton: heeft nog niets op zijn site staan mbt een tour, maar met de aankondiging dus een mogelijkheid.
Carlos Santana: zelfde als voor Clapton. Natuurlijk wel pas twee edities terug al op Bospop geweest, dus wellicht te snel om deze zomer terug te komen.
Steve Winwood: ook nog niets op de eigen site over een tour, maar wie weet.
Gary Clark Jr: ook hier nog geen tourschema op de eigen site, maar wat mij betreft een mooie aanvulling voor het Bospop affiche die ook past in de verjonging. Perfect voor een plaatsje als sub. Wel drie edities terug al eens aanwezig, maar dat zou geen bezwaar (meer) hoeven zijn denk ik.