Eurovision

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.221
3.060
Dat gebeurde voor mijn gevoel echt totaal niet. Grootste deel van de discussie was gewoon respectvol.
Soms moet het snel gaan voor iedereen vanalles begint te quoten (wellicht zag je dus ook niet alles). Paar comments die helaas niet konden dus preventief wat dingen weggehaald. Wij bekijken in het mod team ook even verder wat er eventueel teruggezet kan worden, is live niet altijd even makkelijk in te schatten als de emoties oplopen.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.467
6.220
Dat gebeurde voor mijn gevoel echt totaal niet. Grootste deel van de discussie was gewoon respectvol.
Precies, en er zijn ook comments verwijderd die wel effectiev iets met het songfestival te maken hadden. Dus de mate waarin dat echt welkom is, staat ook op losse schroeven. Er mag hele belangrijke context niet genoemd worden. Dan kun je net zo goed het hele topic op slot gooien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.467
6.220
Soms moet het snel gaan voor iedereen vanalles begint te quoten (wellicht zag je dus ook niet alles). Paar comments die helaas niet konden dus preventief wat dingen weggehaald. Wij bekijken in het mod team ook even verder wat er eventueel teruggezet kan worden, is live niet altijd even makkelijk in te schatten als de emoties oplopen.
Dat snap ik ook wel weer, op zich fijn dat je er kort op zit, al ben ik het niet eens met elke beslissing
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.688
2.223
Nou ja, ze zijn met een statement gekomen dat er "een incident" is gebeurd. Maar je mag als kijker voor de grote finale toch wel een beetje context verwachten mag ik hopen.
Het is enkel speculeren hoor, maar dat zegt mij dat ze met een situatie zitten waarin ze niet zomaar een knoop kunnen doorhakken.
Als het waar is dat Joost, volgens geruchten, een journalist/fotograaf heeft geslagen kan het niet anders dat hij naar huis wordt gestuurd(tenzij zelfverdediging). Maar zo simpel zal het dus niet zijn.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.722
2.404
Het is enkel speculeren hoor, maar dat zegt mij dat ze met een situatie zitten waarin ze niet zomaar een knoop kunnen doorhakken.
Zal zeker kloppen. Maar de knoop is eigenlijk doorgehakt he. Niet deelnemen aan de juryshow betekent ook meteen volledige diskwalificatie van elke winstkans.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.417
650
De Spaanse omroep heeft intussen een statement gelanceerd, waarin men vraagt om in de toekomst niet zo vrijgevig om te springen met persaccredaties.

Doet toch vermoeden dat er sprake was van provocatie. Al kunnen ze ook doelen op het tweede incident waarvan de beelden online staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.688
2.223
Welk tweede incident?
Een Spaanse journalist meldde dat er intimiderend gedrag vanuit de Israelische delegatie was. Maar dit is allemaal in de twitter geruchten derrie van vandaag geweest, dus volgens mij allemaal nog niet zo goed te verifieren.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.417
650
Welk tweede incident?
Er was een video opgedoken van een iemand die Joost probeert te filmen nadat hij de generale repetitie verlaat, en vervolgens fysiek in aanraking komt met de NL security omdat hij weigert op te geven.

Zou om een journalist van een kleiner medium gaan. Maar in de online geruchtenmolen is dat een "Israelische journalist" en vervolgens een "lid van de delegatie van Israel" geworden. Misschien daarmee ook dat ik de video nergens meer terugvind. Daarnet stond die nochtans op alle grote nieuwssites.
 

LIBOH

Gouden Tip
26 jan 2023
264
152
Ik begreep dat hij met een video mag deelnemen.
En hoeveel jury's of landen gaan hier hun handen aan branden en t liedje eerlijk beoordelen en publiekelijk punten geven? Vrouwen en geweld pleging zijn nou niet de sappige geruchten waarmee je geassocieerd wil worden. Ben benieuwd als hij gediskwalificeerd wordt of hij morgen dan nog wel de punten van de jury's krijgt bij de puntentelling of dat Nederland überhaupt nog genoemd word in de puntentelling? Als dat niet t geval is krijgt een volgende dan zijn punten of slaan ze die punten gewoon over?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.028
2.105
Wat België betreft: volledig terecht. Wat een klotesong.
En dan nog uithalen naar Studio Brussel dat ze Joost beter ondersteunen dan hijzelf.
Hoe zou dat nou komen? 😁
Die Joost is nu wel even slecht natuurlijk. 😅
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken