Bruce Springsteen

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
325
267
Ik kreeg net mail van ticketmaster fr dat er inderdaad op 27 mei ook een concert van bruce komt in lille..
Toch wel verrassend aangezien de kaartverkoop voor 24 mei minder hard ging dan verwacht - en dat is een weekenddag, die verkopen normaal sneller uit dan doordeweekse dagen.
 

ycagwyw

Randprogramma
11 sep 2023
179
105
Toch wel verrassend aangezien de kaartverkoop voor 24 mei minder hard ging dan verwacht - en dat is een weekenddag, die verkopen normaal sneller uit dan doordeweekse dagen.
Er lag blijkbaar een getekende overeenkomst voor de 27e, zonder voorbehoud van ticketverkoop.
 

ycagwyw

Randprogramma
11 sep 2023
179
105
Als ik morgen goede kaartjes (rij 1/2 max) voor behind the stage voor Lille 2 kan krijgen ga ik daar toch ook heen.

Kan pas laat aankomen, dus geen FOS voor avond 2.
 

slagroomsoes

Nieuw lid
30 jun 2024
3
0
Ha, ik heb ook FOS voor de 1ste in Lille, 2de wil ik ook behind the stage proberen te kopen (mits goede plek), en anders FOS. Behind the stage lijkt me ook weleens tof om te ervaren.

DLD helaas niet gelukt om kaarten te kopen, wellicht komt er tzt nog iets beschikbaar, al is het maar 'in the building'.

Gelukkig ook nog Praag en Marseille in the pocket, beide FOS. Vroeger deed ik nog wel row call's enzo, maar kost erg veel tijd, dus kom nu op mijn gemak vlak voor aanvang aan, bevalt ook prima.
 

ycagwyw

Randprogramma
11 sep 2023
179
105
Ha, ik heb ook FOS voor de 1ste in Lille, 2de wil ik ook behind the stage proberen te kopen (mits goede plek), en anders FOS. Behind the stage lijkt me ook weleens tof om te ervaren.

DLD helaas niet gelukt om kaarten te kopen, wellicht komt er tzt nog iets beschikbaar, al is het maar 'in the building'.

Gelukkig ook nog Praag en Marseille in the pocket, beide FOS. Vroeger deed ik nog wel row call's enzo, maar kost erg veel tijd, dus kom nu op mijn gemak vlak voor aanvang aan, bevalt ook prima.

Dit jaar in zowel Nijmegen 1 als Werchter (was geen RC) aan de rail kunnen staan zonder Roll Call.

Manchester 1/2 heb ik zitplaatsen, Lille 1 FOS en wil ik vroeg daar zijn zonder RC, Lille 2 dan waarschijnlijk zit. En Gelsenkirchen FOS waar ik de RC wil doen (maar pas 1 dag van tevoren).
 
  • Leuk
Waarderingen: slagroomsoes

Gebruikers die dit onderwerp bekijken