Bruce Springsteen

geen staantickets meer beschikbaar schalke... verkoop lijkt hard te gaan. kans op 2de show?
Rondom de datum in Gelsenkirchen zijn geen gaten meer in het tourschema. Alleen de datum voor de gereserveerde show in Lille is nog vrij in het huidige schema: 27 mei 2025. Dus een tweede show in Gelsenkirchen is uitgesloten daarmee.

• Leuk
Waarderingen: kokkie38 en ycagwyw
Ander floorplan van Lille dan op TM, voornamelijk voor de staanplaatsen.

seatin10.jpg

• Leuk
Waarderingen: tom93, PJ en BatMutsje
Iemand ook geslaagd in de pre-sale voor Manchester? Ben wel benieuwd naar de FOS prijzen voor die show.

Iemand ook geslaagd in de pre-sale voor Manchester? Ben wel benieuwd naar de FOS prijzen voor die show.
Het is me gelukt om een plekje achter het podium te bemachtigen voor 150 pond. FOS was 170 geloof ik. Let wel: er is alleen FOS. De ruimte achter FOS zijn zitplaatsen (prijzen weet ik niet). Ik ga morgen en vrijdag nog proberen om mijn ticket te upgraden.

Het is me gelukt om een plekje achter het podium te bemachtigen voor 150 pond. FOS was 170 geloof ik. Let wel: er is alleen FOS. De ruimte achter FOS zijn zitplaatsen (prijzen weet ik niet). Ik ga morgen en vrijdag nog proberen om mijn ticket te upgraden.
Zitplaatsen achter de FOS? Hoe zien ze dat voor zich? Lijkt me toch dat deze mensen dan op een verhoging moeten zitten en zelfs dan zal 95% gaan staan denk ik....

Zitplaatsen achter de FOS? Hoe zien ze dat voor zich? Lijkt me toch dat deze mensen dan op een verhoging moeten zitten en zelfs dan zal 95% gaan staan denk ik....

Edit, ik las je opmerking verkeerd. Ik neem idd aan de stoelen achter FOS op een verhoging staan.

Als ik de foto's van de Co-Op zelf bekijk zijn deze zitplaatsen rondom het podium / FOS kaarten inderdaad de gouden wikkels deze tour samen met Prato A voor Milaan :oops:

• Leuk
Waarderingen: ycagwyw

Users who are viewing this thread