AC/DC

Hardnekkige geruchten uit Duitsland voor acdc optredens. Ticketalarm bij eventim.de kan inmiddels gezet worden..
Kan er niet altijd voor elke artiest, bij wijze van spreke zelfs voor Pink Floyd en Motörhead, altijd een belletje worden gezet? Is dat niet ook vooral voor de vele tributeoptredens?

Kan er niet altijd voor elke artiest, bij wijze van spreke zelfs voor Pink Floyd en Motörhead, altijd een belletje worden gezet? Is dat niet ook vooral voor de vele tributeoptredens?
Staan die ook op de hoofdpagina als aanbevolen?

29 juli 2025 Oostende komt vanavond op het fanforum voorbij. Oostende was hier al eerder gemeld echter nog geen datum dat ik weet.... Kan me vergissen...

Zouden er nog data bijkomen lijkt mij wel erg weinig voor een Europese tour, helemaal vergeleken met afgelopen jaar

Morgen ga ik proberen tickets te scoren voor Düsseldorf, dat gaat via Eventim. Weet iemand hoe het gaat met de wachtrij op Eventim? Moet je er al vroeg in zitten en de eerste in de rij is als eerste aan de beurt of wordt de wachtrij net als bij Ticketmaster in Nederland om 10:00 gereset en krijgt iedereen een willekeurige plek?

Morgen ga ik proberen tickets te scoren voor Düsseldorf, dat gaat via Eventim. Weet iemand hoe het gaat met de wachtrij op Eventim? Moet je er al vroeg in zitten en de eerste in de rij is als eerste aan de beurt of wordt de wachtrij net als bij Ticketmaster in Nederland om 10:00 gereset en krijgt iedereen een willekeurige plek?
Een tip die ik kan geven: Argenta en Eventim is een slechte combinatie. Als u klant bent bij Argenta, probeer indien mogelijk met een andere bank te betalen (geldt voor de debitkaarten, over de creditcards kan ik niks zeggen, debit en Mastercard debit zit tegenwoordig ook op dezelfde kaart maar geen idee of de Mastercard debit daar bij hetzelfde probleem geeft want dat heb ik nog niet geprobeerd)

Users who are viewing this thread