2 Januari - Festileaks Forum Meeting Utrecht

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Festi-meeting wintereditie
Het is december, dus zijn er voorlopig geen noemenswaardige festivals meer. Dat zal in mei ongeveer pas weer gaan beginnen. Hoewel er ook nog wel eens festi-meetingen georganiseerd worden bij concerten, zijn die er nou ook niet bepaald veel de komende tijd. Omdat men toch graag nog eens bij elkaar wilde komen het initiatief om dat in de kerstvakantie te doen.

2 Januari zal de Festileaks meeting plaatsvinden en ik stel voor om begin van de avond te beginnen, uurtje of 5. Dan kunnen we eerst ergens wat eten en daarna nog wat drinken ergens (of naar een karaokebar, want het blijft een muziekforum haha). De locatie zal Utrecht zijn.

Groetjes, Jeroen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Mocht de datum uitkomen wil ik misschien nog wel aansluiten.
Maar kan pas vlak van te voren zeggen hoe het zit met werk...
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Mocht de datum uitkomen wil ik misschien nog wel aansluiten.

agreed.

We gaan met de vriendengroep ook nog wat dingen doen die nog niet vastliggen, maar als ik kan ben ik erbij
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Volgens mij moet nog 1 iemand 'm invullen die zijn mail had doorgestuurd. Nu zijn er vier dagen die het meest geschikt lijken:

23 december (2x misschien, oa van mij maar dat is iets anders wat ik wel kan afzeggen)
20 december (Jesse kan niet)
30 december (Sam kan niet)
2 januari (Jesse kan niet)

Ja, Thomas moet 'm nog invullen. Daarna kan ik wel een datum bekendmaken hier en kunnen anderen zich nog aansluiten (Wessel / Matthijs / Kos / Stijn misschien onder andere?). Maar waarschijnlijk dus 1 van die 4 dagen.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Okee thanks. 23 december heb ik trouwens op misschien gezet omdat ik dan moet werken vanaf 15:00 maar kan ik eventueel nog vervanging voor regelen
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Volgens mij moet nog 1 iemand ‘m invullen die zijn mail had doorgestuurd. Nu zijn er vier dagen die het meest geschikt lijken:

23 december (2x misschien, oa van mij maar dat is iets anders wat ik wel kan afzeggen)
20 december (Jesse kan niet)
30 december (Sam kan niet)
2 januari (Jesse kan niet)

Ja, Thomas moet ‘m nog invullen. Daarna kan ik wel een datum bekendmaken hier en kunnen anderen zich nog aansluiten (Wessel / Matthijs / Kos / Stijn misschien onder andere?). Maar waarschijnlijk dus 1 van die 4 dagen.

23e ga ik sowieso afhaken ivm John Coffey, tenzij het daar is. Verder kijk ik even zodra het bekend is
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Nu wel? Als je er nog steeds geen hebt, moet je even controleren of je wel het juiste mailadres hebt doorgestuurd ;).
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Black Lies wrote:
Volgens mij moet nog 1 iemand ‘m invullen die zijn mail had doorgestuurd. Nu zijn er vier dagen die het meest geschikt lijken:

23 december (2x misschien, oa van mij maar dat is iets anders wat ik wel kan afzeggen)
20 december (Jesse kan niet)
30 december (Sam kan niet)
2 januari (Jesse kan niet)

Ja, Thomas moet ‘m nog invullen. Daarna kan ik wel een datum bekendmaken hier en kunnen anderen zich nog aansluiten (Wessel / Matthijs / Kos / Stijn misschien onder andere?). Maar waarschijnlijk dus 1 van die 4 dagen.


John Coffey

Dat is ook leuk.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Geen idee of die afbeelding t doet, maar 2 januari wordt het dus neem ik aan?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Jeps, de meesten blijken op 2 januari te kunnen dus dat lijkt me de beste keuze. Alleen Jesse niet (van iedereen die de datumprikker heeft ingevuld), maar wellicht kan die nog wat regelen om toch te komen :p

2 Januari zal de Festileaks meeting plaatsvinden en ik stel voor om begin van de avond te beginnen, uurtje of 5. Dan kunnen we eerst ergens wat eten en daarna nog wat drinken ergens (of naar een karaokebar, want het blijft een muziekforum haha).

Twee vragen. Ten eerste, nu de datum 2 januari vaststaat, zijn er nog forumleden die zich willen aansluiten? Ten tweede, iedereen akkoord om het zo 's avonds te doen? Als iemand anders nog ideeën of voorstellen heeft hoor ik het graag! Wat betreft locatie: Utrecht lijkt mij een centraal gelegen punt, maar ik weet niet precies waar iedereen vandaan moet komen, volgens mij komen er wat meer uit het zuiden van het land dus dan zou Den Bosch bijvoorbeeld ook kunnen.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ik ben erbij! Ik kom uit Zeist-West #ghetto dus Utrecht is makkelijk. Helemaal akkoord verder met dit plan, zal eens gaan kijken of er nog iets te doen is die dag in Utrecht.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken