Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Jeps, de meesten blijken op 2 januari te kunnen dus dat lijkt me de beste keuze. Alleen Jesse niet (van iedereen die de datumprikker heeft ingevuld), maar wellicht kan die nog wat regelen om toch te komen
Top Jesse, dan wordt het Utrecht. Ik zal het tegen die tijd wat specifieker uitwerken in dit topic. Dan kunnen we ook bij een restaurant reserveren als duidelijk is wie er allemaal bij zijn. Dat lijken er tot nu toe acht te zijn, mooi mooi, meer is beter!
Dit topic helemaal over het hoofd gezien. Maar leuk! Ik moet even kijken met mn werk en anders kom ik wel mee dronken worden. Prima te doen vanuit Deurne.
Prima plan dit, als er meer info is dan kijk ik of het gaat lukken.
Deurne ook mijn begin station, maar Utrecht is prima hoor, lekker centraal voor iedereen.
Wel even iets: kan iedereen uiterlijk zeg maar 31 december laten weten of die er definitief bij is? Dan reserveer ik de 1e een restaurant. Zijn er nog speciale wensen voor t eten?
Nope, vind alles wel prima. Moet er trouwens iemand richting Eindhoven terug? Anders vraag ik of iemand me komt ophalen. 's Nachts alleen in de trein vind ik maar niks