2 Januari - Festileaks Forum Meeting Utrecht

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Utrecht is prima voor mij, tijd maakt me ook niet zoveel uit. Savonds lijkt me idd wel gezellig :)
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Jeps, de meesten blijken op 2 januari te kunnen dus dat lijkt me de beste keuze. Alleen Jesse niet (van iedereen die de datumprikker heeft ingevuld), maar wellicht kan die nog wat regelen om toch te komen :p

Gaat goedkomen als iedereen komt. :)

Ik kom btw uit Groningen, dus Utrecht lijkt mij prima. Den Bosch is net iets te ver.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.382
553
#Nijmegen #ookghetto

Top Jesse, dan wordt het Utrecht. Ik zal het tegen die tijd wat specifieker uitwerken in dit topic. Dan kunnen we ook bij een restaurant reserveren als duidelijk is wie er allemaal bij zijn. Dat lijken er tot nu toe acht te zijn, mooi mooi, meer is beter!
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
op Tivoli zie ik dat er 'savonds een Open Winter Stage is, dat betekent gratis naar opkomende bandjes enzo kijken. Kan ook een optie zijn :)
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Kans zit er in dat ik er ook bij ben, alleen nog even natrekken op werk. Plan bevalt me in ieder geval wel!
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
op Tivoli zie ik dat er ‘savonds een Open Winter Stage is, dat betekent gratis naar opkomende bandjes enzo kijken. Kan ook een optie zijn
simple-smile.png

Ik kwam dit ook al tegen ja, lijkt me een goeie!
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Dit topic helemaal over het hoofd gezien. Maar leuk! Ik moet even kijken met mn werk en anders kom ik wel mee dronken worden. Prima te doen vanuit Deurne.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Prima plan dit, als er meer info is dan kijk ik of het gaat lukken.
Deurne ook mijn begin station, maar Utrecht is prima hoor, lekker centraal voor iedereen.
 

RedHotter

Campingartiest
19 nov 2014
66
0
Hoi, is het ook oké als ik me half aanmeld? Woon wel in Utrecht, maar moet wegens drukte in de kerstvakantie even kijken of het lukt!
Leuk idee :)
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Hoi, is het ook oké als ik me half aanmeld? Woon wel in Utrecht, maar moet wegens drukte in de kerstvakantie even kijken of het lukt!
Leuk idee :)

Jij bent toch ook lid hier? Van harte welkom lijkt me dus! Tof om te zien dat er zoveel mensen komen of gaan proberen om ook te komen.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Zo dit helemaal gemist, maar goed 2 januari ga ik er sowieso niet bij zijn. Dan is mijn mamma namelijk jarig. Wellicht de volgende keer.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.382
553
Wel even iets: kan iedereen uiterlijk zeg maar 31 december laten weten of die er definitief bij is? Dan reserveer ik de 1e een restaurant. Zijn er nog speciale wensen voor t eten?
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Nope, vind alles wel prima. Moet er trouwens iemand richting Eindhoven terug? Anders vraag ik of iemand me komt ophalen. 's Nachts alleen in de trein vind ik maar niks :p
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Oke, ben erbij dan. Ik ben vegetariër en student (weinig geld om uit eten te gaan).
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.382
553
Dat iedereen weinig geld heeft ging ik al vanuit, maar jij bent sws geen vegetariër. Of wel
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Romy ik! Ik laat je nog weten of ik mee ga. Wessel komt ook uit die richting.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken