2 Januari - Festileaks Forum Meeting Utrecht

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
http://www.pothuys.nl

Dit is het restaurant dat Matthijs voorstelde. Ziet er wat mij betreft goed uit, iemand die dit restaurant niet goed vindt? Anders ga ik de 30e of 31e reserveren hier. Zorg dan ook dat je dan bij aanwezig op de lijst staat als je mee wil.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
– Thomas (ik moet we de laatste trein van 23:00 halen… Ik hoop dat dit geen probleem is?!)

Tuurlijk niet, ik ga ook sowieso met de laatste trein terug.


Dit is het restaurant dat Matthijs voorstelde

Prima tentje hoor, Matthijs weet wel waar ie een lekker stuk vlees kan scoren.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
Hahaha, daar moest ik wel om lachen Wessel ;)

Ik neem inderdaad aan dat iedereen gewoon met de laatste bus of trein naar huis gaat, maar die van mij gaat nog wel wat later dan 23u denk ik.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
Mijn voorstel voor het tijdschema:
17:45 tot 18:00 verzamelen op Utrecht CS
18:30 eten bij dat pothuys
20:30 a 21:00 naar Tivoli Vredenburg

Vervolgens kan iedereen daar bijblijven zolang als je wil, mijn laatste bus/trein gaat half 12 zoiets denk ik, maar Tivoli is direct naast het station gelukkig.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Mijn voorstel voor het tijdschema:
17:45 tot 18:00 verzamelen op Utrecht CS
18:30 eten bij dat pothuys
20:30 a 21:00 naar Tivoli Vredenburg

Vervolgens kan iedereen daar bijblijven zolang als je wil, mijn laatste bus/trein gaat half 12 zoiets denk ik, maar Tivoli is direct naast het station gelukkig.

Prima, kunnen altijd kijken hoe laat we naar de Tivoli lopen. Afspreken op het station lijkt me ook goeie.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
Prima Matthijs.

Ik ga de 31e 's middags het restaurant reserveren, dus zet jezelf op de lijst als je mee wil en er nog niet op staat !!!!! @Nadine @Luud

Aanwezig:
– Sam
– Romy
– Jeroen
– Ivo
– Jesse
– Matthijs
– Wessel
– Robin
– Thomas (ik moet we de laatste trein van 23:00 halen… Ik hoop dat dit geen probleem is?! 'Nee, is geen probleem')

Misschien:
– Nadine (ik zal voor 31 december definitief laten weten)

Helaasch pindakaasch:
- Luud (er moet gewerkt worden, ik probeer vervanging te regelen maar voor de zekerheid zet ik me even op Helaash pindakaasch. En ik lust niet eens pindakaas)
- Brian (helaas, een feestje wat niet kan afzeggen. Anders heb ik oorlog thuis ;))
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Ik ben officieel Sjaak afhaak en dat vind ik heel erg kut. Mn baas is op vakantie vanaf morgen en daarom kan ik geen vrij krijgen van het werk. Helaas maar veel plezier allen! Hopelijk zal dit niet de laatste meeting worden.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik ben officieel Sjaak afhaak en dat vind ik heel erg kut. Mn baas is op vakantie vanaf morgen en daarom kan ik geen vrij krijgen van het werk. Helaas maar veel plezier allen! Hopelijk zal dit niet de laatste meeting worden.

Dit wordt de laatste meeting. Hierna sluiten we het boek.

Jammer Luud!
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Luud wrote:
Ik ben officieel Sjaak afhaak en dat vind ik heel erg kut. Mn baas is op vakantie vanaf morgen en daarom kan ik geen vrij krijgen van het werk. Helaas maar veel plezier allen! Hopelijk zal dit niet de laatste meeting worden.

Dit wordt de laatste meeting. Hierna sluiten we het boek.

Jammer Luud!


Snap ik ook wel, wordt nu toch een kut feest.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Aanwezig:
– Sam
– Romy
– Jeroen
– Ivo
– Jesse
– Matthijs
– Wessel
– Robin
– Thomas (ik moet we de laatste trein van 23:00 halen… Ik hoop dat dit geen probleem is?! ‘Nee, is geen probleem’)
- Kos(trein van 22:00 zelfs, anders rijdt er geen bus meer naar mijn veels te kleine en afgezonderde woonplaats).

Misschien:

– Nadine (ik zal voor 31 december definitief laten weten)
Helaasch pindakaasch:
– Luud (er moet gewerkt worden, ik probeer vervanging te regelen maar voor de zekerheid zet ik me even op Helaash pindakaasch. En ik lust niet eens pindakaas)
– Brian (helaas, een feestje wat niet kan afzeggen. Anders heb ik oorlog thuis )
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Als ik daar rekening mee moet houden moet ik ook de trein van 22:00 hebben, gewoon lekker fietsen joh!

Haha dude, dat is anderhalf uur fietsen. Daar zijn mensen niet voor gebouwd, dat overleef ik niet.
 

RedHotter

Campingartiest
19 nov 2014
66
0
Aanwezig:
– Sam
– Romy
– Jeroen
– Ivo
– Jesse
– Matthijs
– Wessel
– Robin
– Thomas (ik moet we de laatste trein van 23:00 halen… Ik hoop dat dit geen probleem is?! ‘Nee, is geen probleem’)
– Kos(trein van 22:00 zelfs, anders rijdt er geen bus meer naar mijn veels te kleine en afgezonderde woonplaats
- Nadine (ik kom ook direct naar t pothuys ipv naar het cs)

Helaasch pindakaasch:
– Luud (er moet gewerkt worden, ik probeer vervanging te regelen maar voor de zekerheid zet ik me even op Helaash pindakaasch. En ik lust niet eens pindakaas)
– Brian (helaas, een feestje wat niet kan afzeggen. Anders heb ik oorlog
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Aanwezig:
– Sam
– Romy
– Jeroen
– Ivo
– Jesse
– Matthijs
– Wessel
– Robin
– Thomas (ik moet we de laatste trein van 23:00 halen… Ik hoop dat dit geen probleem is?! ‘Nee, is geen probleem’)
– Kos(trein van 22:00 zelfs, anders rijdt er geen bus meer naar mijn veels te kleine en afgezonderde woonplaats
– Nadine (ik kom ook direct naar t pothuys ipv naar het cs)

Helaasch pindakaasch:
– Luud (er moet gewerkt worden, ik probeer vervanging te regelen maar voor de zekerheid zet ik me even op Helaash pindakaasch. En ik lust niet eens pindakaas)
– Brian (helaas, een feestje wat niet kan afzeggen. Anders heb ik oorlog
- Stijn (ik moet zwemles geven en kon geen vervanging vinden. I'll be there next time)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
LAATSTE KANS om jezelf nog in te schrijven. Vanmiddag, uurtje of 4, ga ik het restaurant reserveren. Als je later alsnog besluit om mee te gaan heeft het restaurant er wellicht geen problemen mee als er iemand extra bij komt, maar probeer je gewoon op tijd aan te melden!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken