2 Januari - Festileaks Forum Meeting Utrecht

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
LAATSTE KANS om jezelf nog in te schrijven. Vanmiddag, uurtje of 4, ga ik het restaurant reserveren. Als je later alsnog besluit om mee te gaan heeft het restaurant er wellicht geen problemen mee als er iemand extra bij komt, maar probeer je gewoon op tijd aan te melden!

Zeg je zwemlessen af, neem ontslag en schuif gezellig aan aankomende zaterdag.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Black Lies wrote:
LAATSTE KANS om jezelf nog in te schrijven. Vanmiddag, uurtje of 4, ga ik het restaurant reserveren. Als je later alsnog besluit om mee te gaan heeft het restaurant er wellicht geen problemen mee als er iemand extra bij komt, maar probeer je gewoon op tijd aan te melden!

Zeg je zwemlessen af, neem ontslag en schuif gezellig aan aankomende zaterdag.

T is niet eens een baan, dus ontslag nemen wordt moeilijk ;)
volgende keer beter :/
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Ik heb gereserveerd voor komende zaterdag 18:30 bij 't pothuys voor onderstaande lijst. Nou, ik heb er zin in, jullie hopelijk ook.

Aanwezig:
– Sam
– Romy
– Jeroen
– Ivo
– Jesse
– Matthijs (gaat direct naar t pothuys)
– Wessel
– Robin
– Thomas (ik moet we de laatste trein van 23:00 halen… Ik hoop dat dit geen probleem is?! ‘Nee, is geen probleem’)
– Kos(trein van 22:00 zelfs, anders rijdt er geen bus meer naar mijn veels te kleine en afgezonderde woonplaats
– Nadine (ik kom ook direct naar t pothuys ipv naar het cs)

Planning:
17:45 tot 18:00 verzamelen op Utrecht CS
18:30 eten bij pothuys
20:30 a 21:00 naar Tivoli Vredenburg
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Wordt sowieso super awkward. Gelukkig hoeven we in Tivoli niets tegen elkaar te zeggen en kunnen we gewoon bandjes checken.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Wordt sowieso super awkward. Gelukkig hoeven we in Tivoli niets tegen elkaar te zeggen en kunnen we gewoon bandjes checken.

Eten en praten gaat ook niet goed samen. Dus ons introverte internet helden hoeven ons niet druk te maken.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Ik zit al in de trein. Ben rond 18:11 in Utrecht. #alsnsliefis
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken