Lowlands 2025

Echt heel benieuwd wie van de twee op Lowlands gaat staan, Chappell Roan of Charlie XCX. Daar zal het wel een beetje om te doen zijn. Chappel waarschijnlijk wel stuk goedkoper.

Is Sammy Virji b2b Chris Lake niet iets voor Lowlands?
Sammy Virji is een hele goede boeking om bijvoorbeeld de Bravo af te sluiten. Een van mijn favoriete dj's van het moment. Hij gooit iedere paar minuten een curveball die je niet ziet aankomen, geweldig

• Leuk
Waarderingen: bjklaver
Sammy Virji is een hele goede boeking om bijvoorbeeld de Bravo af te sluiten. Een van mijn favoriete dj's van het moment. Hij gooit iedere paar minuten een curveball die je niet ziet aankomen, geweldig
Gaat soms ook echt bizar snel hé. Stond afgelopen jaar nog op The Floor van BKS 😅. Ik denk eigenlijk dat als ze hem boeken het eerder een Benwal spot gaat zijn.

Dit mag van mij een hele Bravo-nacht!
svenvaeth_official

The SVEN VÄTH T.R.A.N.C.E World Tour 2025 is a global movement. It represents Transformation, Resonance, Ascendancy, Nature, Connection, and Ecstasy – the essential forces unleashed by music.

• Leuk
Waarderingen: freezeroz en Novis95
Dit mag van mij een hele Bravo-nacht!
svenvaeth_official

The SVEN VÄTH T.R.A.N.C.E World Tour 2025 is a global movement. It represents Transformation, Resonance, Ascendancy, Nature, Connection, and Ecstasy – the essential forces unleashed by music.
Sven Väth zou wel echt lekker zijn ja. Al moet ik wel een beetje lachen om die afkorting.

• Leuk
Waarderingen: Dante
Staat in de planning om Lowlands weer eens aan te doen na een aantal jaren uitgeweken te zijn, heel benieuwd naar de general vibe op het festival (ga er vanuit dat er weinig is veranderd en het maar net is hoe je er zelf in staat). De te verwachten namen zijn al redelijk besproken hier, maar zelf hoop ik o.a op, the Haunted Youth, Cleopatrick, Kingfishr.

Verwacht wel dat de "stress" die er altijd was omtrent kaartjes kopen waarschijnlijk niet minder op gaat worden..

• Leuk
Waarderingen: Dante, WTSGD en daily
Staat in de planning om Lowlands weer eens aan te doen na een aantal jaren uitgeweken te zijn, heel benieuwd naar de general vibe op het festival (ga er vanuit dat er weinig is veranderd en het maar net is hoe je er zelf in staat). De te verwachten namen zijn al redelijk besproken hier, maar zelf hoop ik o.a op, the Haunted Youth, Cleopatrick, Kingfishr.

Verwacht wel dat de "stress" die er altijd was omtrent kaartjes kopen waarschijnlijk niet minder op gaat worden..
Down the Rabbit Hole is nog steeds niet uitverkocht, nog lang niet zelfs. Al verwacht ik dat Lowlands ander kaliber is en dus ook weer snel uitverkoopt, hoop ik dat het wat "normaler" verkoopt en dat de kikigoldbandgroupie-hype voorbij is.

• Leuk
Waarderingen: WTSGD
Down the Rabbit Hole is nog steeds niet uitverkocht, nog lang niet zelfs. Al verwacht ik dat Lowlands ander kaliber is en dus ook weer snel uitverkoopt, hoop ik dat het wat "normaler" verkoopt en dat de kikigoldbandgroupie-hype voorbij is.
Dat verbaasde mij ook toen ik het vandaag zag, terwijl imo de eerste drop best prima is. hopelijk zet die trend door naar LL!

Er staan dan ook geen ‘kikigoldband’ namen op DTRH dit jaar (iig niet in de eerste drop). Als Lowlands gewoon een Marlon Hoffstadt & Charli XCX programmeert kan je je echt schrap gaan zetten voor de verkoop…

• Verdrietig
Waarderingen: LLoww
DTRH is wel bijna uitverkocht. Ze lieten eind november, kort na de start van de verkoop, weten op 89% te zitten. Gaat na een volgende worp uitverkopen.

• Leuk
Waarderingen: daily
Er staan dan ook geen ‘kikigoldband’ namen op DTRH dit jaar (iig niet in de eerste drop). Als Lowlands gewoon een Marlon Hoffstadt & Charli XCX programmeert kan je je echt schrap gaan zetten voor de verkoop…
Oke, laten we dan hopen dat die er niet bij zitten in de eerste drop!

DTRH is wel bijna uitverkocht. Ze lieten eind november, kort na de start van de verkoop, weten op 89% te zitten. Gaat na een volgende worp uitverkopen.
Bekende truc van organisatoren als de verkoop tegenvalt: WE ZIJN BIJNA UITVERKOCHT! Het zal idd best nog uitverkopen, maar hier is de hype nu blijkbaar vanaf.

• Leuk
Waarderingen: JamesV
Dit zou wel echt een schandalig lompe boeking zijn en dan kan je het predicaat ‘alternatief’ voor zo ver dit nog op Lowlands geplakt zit, wel weghalen.
Tja tja, hoe alternatief zijn dan de namen zoals Charli XCX die blijkbaar direct een festival kunnen uit verkopen. Los van het feit dat het een goede boeking voor lowlands zou zijn, advocaat van de duivel reactie ;)

• On fire
  • Leuk
Waarderingen: WTSGD en LLoww

Users who are viewing this thread