Lowlands 2025

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
464
263
Hij lijkt apart te touren van haar. Staat toevallig op de dag dat Billie niet optreed in Paradiso De dag ervoor staat hij in Brussel en de dag erna in Parijs, wanneer Billie Eilish in de Ziggo Dome staat.
Hij blijft wel in dezelfde periode in Europa als Billie. Ik vermoed dat hij soms met haar op haar Europese tour meespeelt en dat hij soms zelf zijn solo album voorstelt. Op sommige data zal hij vervangen worden in Billie's tour.
 
  • Leuk
Waarderingen: hendrik1

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
836
874
Khruangbin op 19 augustus in Keulen. Lijkt me wel een grote kanshebber voor Lowlands en een prima opener voor de Alpha bijvoorbeeld!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: peter Molenaar

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.590
2.729
Khruangbin op 19 augustus in Keulen. Lijkt me wel een grote kanshebber voor Lowlands een prima opener voor de Alpha bijvoorbeeld!
Dat zou interessant zijn. Net als Fontaines DC zijn de AFAS-concerten van Khruangbin door Friendly Fire geboekt, en zou je dus in eerste instantie aan BKS denken. Zou betekenen dat 2 FF-namen naar Lowlands gaan.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
4.004
3.356
Dat zou interessant zijn. Net als Fontaines DC zijn de AFAS-concerten van Khruangbin door Friendly Fire geboekt, en zou je dus in eerste instantie aan BKS denken. Zou betekenen dat 2 FF-namen naar Lowlands gaan.
Khruangbin stond dan wel weer op DTRH afgelopen jaar, wat de stap naar Lowlands dan wel weer een voor de hand liggende maakt
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
408
411
Khruangbin stond dan wel weer op DTRH afgelopen jaar, wat de stap naar Lowlands dan wel weer een voor de hand liggende maakt
Klopt, en flink goed vol veld ook op de mainstage daar. Al was t wel een snoozefest vanuit achterin, kreeg er niet veel van mee
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
996
691
In de podcast van Willie en Freddie van De Jeugd zegt de eerste dat er volgend jaar "hele grote dingen" gaan gebeuren rond De Jeugd. Ik durf verder niks te zeggen...

(Ze bestaan btw ook 20 jaar in 2025.)
 
  • Leuk
Waarderingen: micham

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
631
560
In de podcast van Willie en Freddie van De Jeugd zegt de eerste dat er volgend jaar "hele grote dingen" gaan gebeuren rond De Jeugd. Ik durf verder niks te zeggen...

(Ze bestaan btw ook 20 jaar in 2025.)
Zou mij niks verbazen als ze die trend van een Nederlandse headliner gewoon door gaan zetten inderdaad. DJVT hebben de afgelopen jaren zo’n beetje alles al gedaan. Clubshows, AFAS shows etc. Behalve Ziggo Dome of dus headliner Lowlands zou ik niet weten wat voor grote dingen er anders gaan gebeuren
 
  • Leuk
Waarderingen: Benjamin

Gebruikers die dit onderwerp bekijken