Rock Werchter 2025

Maar ik wil zeggen dat die er is voor meer ingetogen, rustigere acts in genre van indie enzo
Ik heb Tom Morello gezien op Graspop main stage, dat kwam maar moeizaam over. Jaar later in de Barn, het is dat Tom Odel door verschuivingen toen plots tegenover Morello stond of ik had een enorm feest gemist in de Barn want ik wou hem dus eerst niet gaan zien.

Die Barn is voor ieder genre ideaal.

• Leuk
Waarderingen: Everyknight en johanra
Ik heb Tom Morello gezien op Graspop main stage, dat kwam maar moeizaam over. Jaar later in de Barn, het is dat Tom Odel door verschuivingen toen plots tegenover Morello stond of ik had een enorm feest gemist in de Barn want ik wou hem dus eerst niet gaan zien.

Die Barn is voor ieder genre ideaal.
Daar heb je wel een punt maar wil maar zeggen dat de tent het effect van een show kan vergroten en verbeteren

Producer van Bjork, bekende trans, Electro producer uit Chili (denk ik). Ooit is gezien in de botanique in de rotonde was wel ok maar nooit gedacht dat die zo groot ging worden.
Trans producer of trance producer. Want dat zijn twee verschillende zaken 😄

GNR is een gigantische band en ik heb ze live gezien met een stem van Axl Rose die goed was (maar een paar jaar geleden) en dan zijn die fenomenaal. Slash en Duff Mckagan in 1 band is ook gewoon een prachtige combinatie.

Maar goed, die hebben geen plannen voor een tour dus die komen toch niet.
Was op Gmm laatste keer echt niet goed. Deed veel moeite maar god die zen stem is echt op.

Users who are viewing this thread