Rock Werchter 2025

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.218
1.442
Ik hoop op Graspop. Pendulum was dit jaar alvast mijn favoriete optreden van de hele zomer, wellicht zelfs het hele jaar, dus de combinatie met harde electro en het GMM-publiek lijkt goud waard te zijn.
Indicatie dat Pendulum weer festivals zou aandoen in 2025 en een mogelijke kans zou zijn voor RW? Heb ze domweg gemist op Pinkpop dit jaar en kan mezelf er nog steeds voor vervloeken… 😢
 

No Code

Playlistbediener
10 jan 2017
35
34
Met het aanstaand jubileum zaten mijn maten en ik ook al te bedenken. Zouden ze met een mega artiest komen als afsluiter? Ze zullen toch wel geneigd zijn een groot statement te maken. Niet dat ik per se op de Stones zit te wachten, maar het zou wel een grote zet zijn.

Liever heb ik dat ze dat geld steken in meerdere goede subs.

Heb er wel weer veel zin in zeg. Laat de aanloop maar weer starten. Voor mij persoonlijk ook een soort van cirkel komende editie. Eerste editie was in 1995. Wat gaat 30 jaar verdomd rap zeg....
 

Sisco1481

Randprogramma
14 jul 2024
183
132
Er is in dit geval nog 0 info bekend dat Olivia Rodrigo festivals gaat doen. Ze heeft enkel 2 indoor shows staan in de UK.
Ik snap het wel, maar dan kan je voor een hele rits wel een concept aanmaken. Ik geloof er dan ook weinig van, de uitleg die ze eraan geven....
BST - Friday
Glasto - Sat
Manchester - Mon and Tues
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.428
1.503
Rolling Stones gaat in 2025 in Europa rondtouren, kanshebber als afsluiter ROCK WERCHTER op zondag of TW Classic?
Die verkopen de wei makkelijk uit op hun eentje, dus als er voldoende headliners beschikbaar zijn, dan denk ik dat Schuer liever een avondje apart met ze boekt en graag wat extra miljoentjes in zijn zakken steekt
 
  • Leuk
Waarderingen: Magical12

Bjorn121

Nieuw lid
7 mrt 2024
4
2
Green Day heeft hun toer bekend gemaakt en staat op 2 juli in Amsterdam, dus ik vermoed dat die wel zullen headlinen op vrijdag. Ze hebben een gat tussen 2 en 6 juli.
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

Gebruikers die dit onderwerp bekijken